🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34570.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

انتظارات از میزان فروش آیفون ها و اپل واچ جدید چگونه است

در حالی که اکنون می توان آیفون های XS و XS Plus به همراه اپل واچ سری 4 را پیش خرید کرد مینگ-چی کو تحلیلگر مشهور اپل از این محصولات سخن گفته است. به گفته ...

در حالی که اکنون می توان آیفون های XS و XS Plus به همراه اپل واچ سری 4 - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را پیش خرید کرد مینگ-چی کو تحلیلگر مشهور اپل از این محصولات - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سخن گفته است.

به گفته این تحلیلگر میزان سفارشات برای آیفون XS کمتر از انتظارات بوده. کو معتقد است دلیل این موضوع به فقدان - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تغییرات خارجی و قابلیت های جدید در مقایسه با آیفون 10 باز می گردد. علاوه بر این به نظر می رسد اشتیاق بیشتر نسبت به آیفون بزرگتر XS Max و نیز آیفون ارزان قیمت تر XR در این مسئله تأثیر گذار هستند.

به دنبال این موضوع کو پیشبینی های خود از عرضه آیفون XS را به 10 تا 15 درصد کاهش - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - داده است پیش از این او پیش بینی کرده بود که - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این آیفون بین 15 تا - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - 20 درصد از کل عرضه 3 آیفون - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - جدید را به خود تخصیص دهد. علاوه بر این اکنون میزان عرضه آیفون XR را بین 55 تا - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - 60 درصد در نظر گرفته است.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

اما به نظر می رسد آیفون - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - XS Max در چین با - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اقبال مواجه شود، چرا که این گوشی اکنون قرار است در نسخه ارائه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شده در چین از دو سیم - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کارت پشتیبانی کند. در عین - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - حال این بزرگترین مدل آیفون در رنگ طلایی عرضه می شود و اندازه بزرگتر آن مورد توجه بسیار - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از خریداران قرار خواهد گرفت. کو پیشبینی عرضه بین 25 تا 30 درصد - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برای این آیفون را کرده است. به - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گفته او در سال 2018 به میزان 75 تا 80 میلیون واحد در ماه های باقی مانده از سال 2018 به فروش خواهد رسید.

اما شرایط در مورد اپل واچ سری 4 فرق می کند. ادعا شده که این گجت بهتر از انتظارات پیش فروش می شود. این موضوع به دلیل تغییرات قابل قبولی است که شاهد بوده: نمایشگر بزرگتر و قابلیت های دیگری از جمله الکتورکاردیوگراف برای ثبت نوار قلب. انتظار می رود تا انتهای سال جاری میلادی 18 میلیون دستگاه اپل واچ - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - فروش برسد که بیشتر از نیمی از این تعداد به اپل واچ سری 4 اختصاص خواهد - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - داشت.

 

تماشا کنید: اپل با «Shot on iPhone XS» قابلیت تصویربرداری آیفون - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - XS را به رخ می - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کشد 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone