🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34203.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ از مانیتور خمیده فوق عریض با پشتیبانی از تاندربولت 3 رونمایی کرد

سامسونگ در جریان رویداد IFA2018 از مانیتور 34 اینچی CJ79 رونمایی کرده که در نوع خود اولین مدل مجهز به درگاه تاندربولت 3 است. مانیتور جدید (با شماره مدل C34J791) پیش از این و برای ...

سامسونگ در جریان رویداد IFA2018 از مانیتور 34 اینچی CJ79 رونمایی کرده که در نوع خود اولین مدل مجهز به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - درگاه تاندربولت 3 است.

مانیتور جدید (با شماره مدل C34J791) پیش از این و برای اولین بار در رویداد CES 2018 نشان داده شده بود. کمپانی کره ای کاربران تجاری و خلاق که راحتی و تجربه کاری بهینه را - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مد نظر قرار می دهند، هدف گرفته است.

مانیتور CJ79 با کامپیوترهای مک و پی سی سازگار است و به لطف درگاه تاندربولت 3 می تواند نیروی مورد نیاز و نیز داده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - های مرتبط با تصویر را با نرخ 40 گیگابیت در ثانیه دریافت کند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فولاد شهر استان اصفهان

رزولوشن این نمایشگر 3440 در 1440 پیکسل است و نسبتی 21 به 9 را ارائه می دهد. مانیتور CJ79 از قابلیت تصویر در تصویر بهره می برد که به لطف آن امکان نمایش همزمان تصاویر از دو ورودی متفاوت را فراهم - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می کند. بر اساس این قابلیت کاربر می تواند تصویر مرتبط با یک ورودی را تا 25 درصد اندازه نمایشگر تنظیم کند و مکان نمایش این ورودی روی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نمایشگر را نیز به دلخواه خود تغییر دهد.

محصول جدید سامسونگ انحنای 1500R دارد و به پایه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ای با قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه مجهز شده. فناوری کوانتوم دات به مانیتور امکان نمایش دادن 125 درصد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از طیف رنگ sRGB در کنار نسبت کنتراست 3000 به یک را می دهد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فولاد شهر استان اصفهان

مانیتور CJ79 با - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فناوری FreeSync سازگار است و به این ترتیب کاربرانی که از کارت های گرافیک AMD با قابلیت پشتیبانی از این تکنولوژی بهره - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می برند می توانند به واسطه هماهنگی نرخ رفرش مانیتور با کارت گرافیک، تجربه لذت بخش تری در بازی ها داشته باشند.

نمایشگر خمیده شرکت کره ای در کنار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - درگاه تاندربولت 3 به درگاه های دیگری از جمله سه درگاه USB-C، ورودی HDMI، دیسپلی پورت و 2 درگاه USB 3.0 - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مجهز شده است.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فولاد شهر استان اصفهان

در کنار این مانیتور سامسونگ مدل CJ89 (با شماره مدل C43J89) را نیز در سبد محصولات خود دارد که به پنل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - 43 اینچ با رزولوشن 3840 در 1200 پیکسلی و نسبت 32 به 10 مجهز - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شده. این مدل دارای سوییچ KVM داخلی برای سویچچ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کردن بین ورودی ها در کنار درگاه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - های USB-C است. مدل دیگر هم C49J890  است که پنلی 49 اینچی با رزولوشن 3840 در 1080 دارد. هنوز قیمت این مانیتورها اعلام نشده است.

در  هفته قبل نیز سامسونگ از 2 مانیتور گیمینگ با پنل های خمیده رونمایی کرده بود.

 

تماشا کنید: بررسی سوختگی پیکسل در تلویزیون های OLED و QLED توسط دیجیاتو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سالومه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام و عرض ادب روزتون بخیر یک سوالی دارم نمایندگی شما اطراف رحمت آباد فولاد شهر هم سرویس میده؟
پاسخ: بله در رحمت آباد شهر فولاد شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر پارلا نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
سلام دوستان، من یک مشکل خیلی رایج با مایکروفر دلمونتی DL740 دارم و اومدم اینجا بپرسم که شما هم این مشکل رو داشتین یا نه. مشکل من اینه که مایکروفر من نمی‌تونه غذاهایی رو که بیشتر از چند دقیقه نیاز دارند تا گرم بشن، بیشتر از چند ثانیه روشن بمونه.

البته تلاش کردم که با تعویض دیاگرام این مشکل رو حل کنم اما به نتیجه نرسیدم. به هر حال من می‌خواستم بپرسم که اگر شما هم این مشکل رو داشتین یا راه حلی برای حل این مساله پیدا کردین، لطفاً به من کمک کنید. آیا می‌تونین مرا به یک نماینده تعمیرات مایکروفر در شهر فولاد شهر منطقه فیلور معرفی کنید که این مشکل را حل کنه؟ ممنون می‌شم اگر حتی یک پیشنهاد کوچک داشتین. با تشکر از همه شما



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone