🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35439.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اپل چگونه بر مشکل ساخت نمایشگر لبه به لبه LCD در آیفون 2018 غلبه می کند

بنا بر گزارش جدید، شرکت ژاپنی نیچیا که چیپ های LED مورد نیاز برای نور پس زمینه پنل های LCD را تولید می کند، از تأمین کنندگان قطعات آیفون های 2018 به حساب می آید. اکنون جزئیاتی ...

بنا بر گزارش جدید، شرکت ژاپنی نیچیا که چیپ های LED مورد نیاز برای نور پس زمینه پنل های LCD را تولید می کند، از تأمین کنندگان قطعات آیفون های 2018 به حساب می آید. اکنون جزئیاتی از قطعات مورد نیاز برای نمایشگر LCD لبه به لبه یکی از آیفون های آتی منتشر شده است.

بر اساس آنچه که پیش از این گمانه زنی شده بود، اپل تقریباً در اواخر تابستان سه مدل آیفون جدید معرفی خواهد کرد؛ یک جایگزین برای آیفون 10 شاید با نام آیفون 11 یا آیفون Xs، نسخه پلاس با نمایشگر 6.4 یا 6.5 اینچی با نام احتمالی Xs پلاس یا 11 پلاس و در نهایت یک آیفون ارزان قیمت تر بهره مند از نمایشگری 6.1 اینچی از نوع LCD که شاید آیفون 9 نام داشته باشد.

گوشی های هوشمندی که از نمایشگر LCD بهره می برند معمولاً از چیپ های LED از نوع 0.4t برای نور پس زمینه بهره می برند - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که به این ترتیب در قاب پایینی دستگاه ها نیاز به 4 تا 4.5 میلیمتر فضا است. استفاده از چیپ های LED از نوع 0.3t می تواند این فضا را به 2 تا - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 2.5 میلیمتر کاهش دهد.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی
رندری از آیفون دارای نمایشگر LCD - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در کنار آیفون 10

از سوی دیگر شرایط برای نمایشگرهای OLED فرق می کند.این نمایشگرها نیازی به نور پس زمینه جداگانه نداشته و به عبارتی هر پیکسل می تواند به طور مستقل نور مورد نیاز خود را نیز فراهم کند. این قابلیت ساخت نمایشگرهای انعطاف پذیر و یا از نوع لبه به لبه را ممکن می کند.

بنا بر گزارش شرکت تحقیقات تأمین کنندگان بازار DigiTimes و به نقل از اپل اینسایدر قطعاتی که به طور ویژه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - برای تنها آیفون 2018 بهره مند از نمایشگر LCD توسط اپل سفارش داده شده اند چیپ LED از نوع 0.3t - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - هستند که می توانند مشکل تولید مرتبط با نمایشگرهای لبه به لبه از نوع LCD را حل کنند.

بنا بر این گزارش به دلیل مشکلات مرتبط با جای دادن این چیپ های کوچکتر، کمپانی نیچیا تولید آزمایشی را در نیمه اول سال جاری شروع کرده. انتظار می رود تولید آزمایشی برای آیفون های 2018 - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در ماه جاری میلادی و تولید - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - انبوه در ماه سپتامبر آغاز گردد. به این ترتیب احتمالاً بیشتر تولید شرکت نیچیا در نیمه دوم سال 2018 به قطعات مورد نیاز برای آیفون ها اختصاص خواهد داشت.

 

 

تماشا کنید: اپل تصویربرداری صحیح از مسابقات فوتبال را با دوربین آیفون X آموزش می دهد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone