🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34204.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

در دومین جلسه محاکمه واردکنندگان موبایل چه گذشت؟

جلسه اول بررسی پرونده متهمان اقتصادی در چهارم شهریور برگزار و به دلیل عدم حضور وکلای متهمان، بدون نتیجه پایان یافت تا امروز، جلسه دوم در دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی موحد برگزار شود. ...

جلسه اول بررسی پرونده متهمان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اقتصادی در چهارم شهریور برگزار و به دلیل عدم حضور وکلای متهمان، بدون نتیجه پایان یافت تا امروز، جلسه دوم در دادگاه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی موحد برگزار شود.

با وجود اینکه رییس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه پیشتر خبر از بازداشت ۳۸ مدیر شرکت‌های واردکننده موبایل را داده بود، این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دور بررسی تنها به پرونده سه نفر یعنی «محمد غالب علمداری»، مدیرعامل داتیس امرتات ایران، «علیرضا سنجری» مدیرعامل اسپیناس تجارت نیکان و «سنباد سفر‌ها» مدیرعامل  پارس سامتل قشم پرداخته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده ایسنا و میزان، سنباد سفر‌ها اتهام «اخلال در نظام اقتصادی از طریق اخلال در توزیع گوشی همراه و در نتیجه تحصیل وجوه غیرقانونی و گرانفروشی» را رد کرد. او به گفته‌های معاون اول رییس جمهور در تاریخ ۲۱ فروردین مبنی بر وجود ارز ۴۲۰۰ تومانی اشاره کرد و گفت: «ما تمام مدارک و مستندات را به سازمان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - صمت ارائه دادیم و به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دلیل تحریم های امریکا باید انتقال ارز را از طریق شرکت های - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ثالث انجام می‌دادیم. لذا برای تبدیل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ارز باید ثبت سفارش‌ها را با یورو انجام می‌دادیم. به همین تبدیل ارزها باعث شد مبلغی به قیمت‌ها اضافه شود. خواهشا استعلامات را بگیرید زیرا تماما در پرونده موجود است.»

مدیرعامل پارس سامتل قشم در این جلسه خبر داد که موبایل‌های وارد شده با ارز دولتی با سود ۵ الی ۸ درصدی به فروش رفته‌اند و تاکید بسیاری روی تحریم‌های موجود و افزایش هزینه‌ها برای واردات موبایل داشت.

او در پاسخ به قاضی موحد که گفته بود «طبق گزارش‌ها شما از ارز دولتی سوءاستفاده کردید» پاسخ داد: «طبق تمام مدارکی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که به سازمان‌های مربوطه دادیم، قیمت ما بر اساس هزینه‌های انجام شده و طبق قیمت مصوب سازمان حمایت بوده است. هزینه پرونده‌مان در سازمان حمایت در حال بررسی است.» این مسئله از سوی قاضی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - رد و عنوان شد که سازمان حمایت نیز خبر داده است که قیمت‌ها بالاتر از نرخ مصوب بوده است.

«مدیر خراسانی»، یکی از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - وکلای مدیرعامل پارس سامتل قشم که خود از قضات باسابقه بوده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - است در ادامه اشاره می‌کند که موبایل ابتدا در گروه ۱۰ نیازمندی‌های عمومی بوده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - است و سپس به گروه ۹ به همراه آرد و دارو وارد شده است و این به معنای آن نیست که جزو مایحتاج عمومی بوده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - باشد. قاضی جلسه نیز در پاسخ بیان کرد که در - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کیفرخواست عنوان شده است نیازمندی عمومی نه مایحتاج ضروری و بین این دو تفاوت است: «تلفن همراه جز کالاهای مهم و حساس نیست این در حالی است که مورد استفاده عموم مردم است.»

نکته مهمی که وکیل مدیرعامل سامتل به آن اشاره - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کرد، عدم وجود کارشناس در روند بررسی پرونده بود. او در چند مرحله از قاضی دادگاه خواست - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کارشناسانی تعیین شوند که هزینه‌های این شرکت‌ها را بررسی نمایند. قاضی موحد در پاسخ به این درخواست چندباره از سوی متهم و موکلش گفت: «یک هفته به آقای سفرها و وکلای محترمشان مهلت می‌دهیم تا هر مدرکی که دارند نسبت به اعلان سازمان حمایت ارایه بدهند و ظرف یک هفته گزارش تکمیلی به دادگاه ارائه شود.»

در پایان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - جلسه دوم، «محمد غالب علمداری» مدیرعامل داتیس امرتات نیز به دفاع از خود پرداخت و ضمن رد اتهامات و بیان این موضوع که شرکتش در مسیر توسعه کشور حرکت می‌کرده، گفت: «رقم - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - درج شده در کیفرخواست ناصحیح بوده و پس از ارائه مدارک کامل به مبلغ ۹۶۵ میلیون تومان کاهش یافته است.»

جلسه سوم بررسی این اتهامات هفته آینده برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone