🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37393.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

افشای تصاویر تازه از موبایل Moto G6 موتورولا از تمام زوایا

طی چند هفته اخیر، خبرهای زیادی درباره موبایل موتو جی 6 موتورولا به گوش نرسید، اما به نظر می رسد که هیچ چیز نمی تواند در مقابل موج اخبار افشایی ایستادگی کند. در تازه ترین ...

طی چند هفته اخیر، خبرهای زیادی درباره موبایل موتو جی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان - 6 موتورولا به گوش نرسید، اما به نظر می رسد که هیچ چیز نمی تواند در مقابل موج اخبار افشایی ایستادگی کند. در تازه ترین تصاویر فاش شده از موتو جی 6، شاهد این موبایل از تمام زوایا هستیم.

اگرچه این تصاویر هیچ اطلاعات تازه ای به همراه نمی آورند اما با شایعات پیشین درباره طراحی دستگاه مطابقت داشته و انتظار می رود این موبایل با برچسب قیمت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان - 290 دلاری به دست مشتریان برسد. همانطور که در تصاویر می توان دید، نه خبری از بریدگی نمایشگر است و نه تصمیمات عجیب در طراحی دستگاه؛ صرفاً همان طراحی کلاسیک موتو جی 6 که البته این بار از نسبت ابعاد 18:9 نمایشگر بهره می برد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان

بنابر مشخصات سخت افزاری لو رفته، باید منتظر نمایشگر 5.7 اینچی، چیپست اسنپدراگون 450، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان - دوربین دوگانه اصلی با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی باشیم. این موبایل در دو مدل با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی یا 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان - حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

ناگفته نماند که این دستگاه تنها عضو جدید خانواده G6 نبوده و مدل مقرون به صرفه تر G6 Play - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان - با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و چیپست قدرتمندتر اسنپدراگون 630 نیز در راه است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر جوانرود استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone