🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11768.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ برای رقابت شدیدتر با سونی، سنسورهای دوربین جدیدی می‌سازد

سامسونگ در چند وقت اخیر با افزایش سرمایه‌گذاری در واحد تصویربرداری، تمرکز خود روی دوربین‌ها را افزایش داده است. اکنون به نظر می‌رسد این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سنسورهای تصویری جدیدی است که ...

سامسونگ در چند وقت اخیر با افزایش سرمایه‌گذاری در واحد تصویربرداری، تمرکز خود روی دوربین‌ها را افزایش داده است. اکنون به نظر می‌رسد این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سنسورهای تصویری جدیدی است که کمک زیادی به رقابت این شرکت با سونی در بازار دوربین خواهد کرد.

طبق گزارش ارائه شده از سوی SamMobile، برند System LSI بازوی تجاری سامسونگ که سنسور دوربین‌های ISOCELL را تولید می‌کند، قصد دارد مبلغ بسیار زیادی را برای بهبود عملکرد محصول و گسترش کارهای خود در بازار دوربین سرمایه‌گذاری کند. با این وجود سامسونگ می‌تواند - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ملایر استان همدان - طی چند سال آینده خط تولید سنسورهای دوربین پیشرفته‌تری از جمله سنسورهای جدید ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL را برای رقابت با سونی راه‌اندازی کند. طبق این گزارش، سامسونگ قصد دارد شکاف به وجود آمده را کاهش داده و بازار دوربین‌ها را با اختلاف ۱۰ درصدی نسبت به شرکت ژاپنی تصاحب کند.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ملایر استان همدان

سامسونگ و سونی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده سنسور دوربین موبایل - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ملایر استان همدان - جهان محسوب می‌شوند. محصولات - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ملایر استان همدان - آن‌ها تقریبا توسط تمام برندهای گوشی موبایل از جمله اپل، ایسوس و شیائومی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال سونی ۴۶ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد و در مقایسه با سامسونگ (۲۹ درصد) همچنان پیشرو بازار جهانی سنسورهای محسوب می‌شود.

سامسونگ در ابتدا با راه‌اندازی دوربین‌های ۴۸ و ۶۴ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ملایر استان همدان - ISOCELL خود در سال ۲۰۱۸ شروع به عرضه گسترده سنسورهای پیشرفته‌تر دوربین کرد. پس از آن، اولین سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی جهان را با اندازه ۱/۱.۳۳ اینچ راه‌اندازی کرد و در اوایل خرداد ماه سامسونگ نسخه بهتری از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی خود با عملکرد بهتر در شرایط کم نور را به بازار عرضه کرد. همچنین سنسور ۵۰ مگاپیکسلی نسل دوم ISOCELL - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ملایر استان همدان - این شرکت در حال حاضر بین بهترین‌های جهان قرار دارد.

گفته می‌شود در آینده نیز این شرکت سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL را برای گوشی‌های هوشمند وارد بازار خواهد کرد. همچنین عنوان شده است که این سنسور از فناوری ترکیب‌ پیکسل‌ ۱۶ در ۱ پیکسل و فیلمبرداری با وضوح 8K بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone