🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11772.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی از ایرباد Tone Free DFP8W با فناوری حذف نویز فعال رونمایی کرد

اگرچه ال‌جی از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شده، اما همچنان به تولید تجهیزات جانبی برای آن‌ها ادامه می‌دهد. حالا ال‌جی ایرباد بی‌سیم Tone Free DFP8W را معرفی کرده که ویژگی‌های قابل قبولی دارد. این هدفون ...

اگرچه ال‌جی از - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محلات استان مرکزی - بازار گوشی‌های هوشمند خارج شده، اما همچنان به تولید تجهیزات جانبی برای آن‌ها ادامه می‌دهد. حالا ال‌جی ایرباد بی‌سیم Tone Free DFP8W را معرفی کرده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محلات استان مرکزی - که ویژگی‌های قابل قبولی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محلات استان مرکزی - دارد.

این هدفون بی‌سیم از درایوهای ۸ نانومتری Meridian Audio‌ بهره می‌برد و به سه میکروفن مجهز شده است. دو میکروفن برای تماس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و دیگری برای سیستم حذف نویز فعال کارایی دارد.

این ایرباد جدید کره‌ای‌ها از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را به ۵ دستگاه متصل کرد. این محصول همچنین از قابلیت Fast Pair گوگل و ویندوز Swift Pair مایکروسافت پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محلات استان مرکزی

ایرباد - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محلات استان مرکزی - ال‌جی Tone Free DFP8W قادر به پشتیبانی از کدک‌هایی مانند AAC ،apt-X و SBC است و همچنین به علت بهره‌مندی از استاندارد IPX4، در برابر پاشش آب مقاومت می‌کند.

به گفته ال‌جی، این ایرباد با قابلیت حذف نویز فعال با هربار شارژ می‌تواند تا ۶ ساعت کاربر را همراهی کند که البته با استفاده از کیس قابل شارژ، این زمان به ۱۴ ساعت افزایش می‌یابد. اگر کاربران از قابلیت حذف نویز فعال استفاده نکنند، شارژدهی ایرباد کره‌ای‌ها به ۱۰ ساعت می‌رسد که همراه با کیس، این میزان ۲۴ ساعت می‌شود.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محلات استان مرکزی

برخلاف سایر ایربادهای موجود در بازار، کیس قابل شارژ محصول جدید ال‌جی از فناوری نانو UV بهره می‌برد که از نور UV برای تمیز کردن سری‌های سیلیکونی و مش‌های اسپیکر استفاده می‌کند. این محصول در رنگ‌های سفید، طلایی و مشکی وارد بازار می‌شود.

اگرچه ال‌جی از قیمت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محلات استان مرکزی - ۱۸۰ یورویی این محصول خبر داده، اما هنوز نمی‌دانیم در چه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر محلات استان مرکزی - تاریخی وارد بازار می‌شود. علاوه بر این، نمی‌دانیم کاربران کدام کشورها می‌توانند آن را تهیه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone