🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11773.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

نصب و اجرای ویندوز ۱۱ روی وان پلاس 6T [تماشا کنید]

مایکروسافت نزدیک به یک هفته پیش ویندوز 11 را معرفی کرد و اگرچه تا پایان سال جاری میلادی نسخه عمومی‌اش منتشر نمی‌شود، اما اولین پیش نمایش آن در اختیار کاربران ویندوز اینسایدر قرار گرفته. در ...

مایکروسافت نزدیک به یک هفته پیش ویندوز 11 را معرفی کرد و اگرچه تا پایان سال جاری میلادی نسخه عمومی‌اش منتشر نمی‌شود، اما اولین پیش نمایش آن در اختیار کاربران ویندوز اینسایدر قرار گرفته. در کنار نسخه x86، مایکروسافت بیلد ARM64 آن را هم منتشر کرده. - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ماسال استان گیلان - حالا شاهد نصب و اجرای ویندوز ۱۱ روی وان پلاس 6T هستیم.

بیلد ARM64 را می‌توان روی برخی تراشه‌های کوالکام مانند پردازنده‌ای که درون سرفیس پرو ایکس قرار گرفته، نصب کرد. اما توسعه‌دهندگان می‌خواهند آن را به دستگاه‌های دیگری هم بیاورند. چند روز پیش شاهد اجرای ویندوز 11 روی لومیا 950 XL و زربری پای ۴ بودیم، حالا توسعه‌دهندگان توانسته‌اند را روی یک موبایل اندرویدی نصب کنند.

برخی توسعه‌دهندگان - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ماسال استان گیلان - پروژه Renegade با - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ماسال استان گیلان - موفقیت توانسته‌اند ویندوز ۱۱ را روی وان پلاس ۶ و 6T بوت کنند و البته یکی از کاربران، نحوه نصب و اجرای این سیستم عامل را روی موبایل دوم به نمایش گذاشته است.

در ویدیو، کاربری به نام edi194 در حال استفاده از وان پلاس 6T با سیستم عامل ویندوز ۱۰ است که در ادامه، پیش نمایش ویندوز 11 را روی آن نصب می‌کند. - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ماسال استان گیلان - اگرچه چنین فرایندی کمی طول می‌کشد، اما در نهایت این دستگاه می‌تواند با موفقیت سیستم عامل جدید ردموندی‌ها را بوت کند. به گفته این کاربر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ماسال استان گیلان - قابلیت‌هایی مانند نمایشگر لمسی، USB و تقریبا GPU کار می‌کنند، اما امکان استفاده از وای فای و بلوتوث وجود ندارد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ماسال استان گیلان

توسعه‌دهندگان تنها به نصب ویندوز ۱۱ روی وان پلاس ۶/6T بسنده نکرده‌اند و به سراغ تست - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ماسال استان گیلان - بازی‌های PC روی این گوشی‌ها هم رفته‌اند. مدل T این گوشی وان پلاس توانسته بازی‌هایی مانند GTA IV ،CS:GO ،Far Cry ،Minecraft و Need for Speed: Most Wanted را اجرا کند.

اگرچه نمی‌توان بطور کامل و البته بدون نقص - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ماسال استان گیلان - از ویندوز ۱۱ روی این دستگاه‌های وان پلاس استفاده کرد، اما نصب جدیدترین سیستم - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ماسال استان گیلان - عامل PC مایکروسافت روی گوشی اندرویدی می‌تواند برای کاربران هیجان‌انگیز باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اروس نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام خوب هستید؟ آیا میتونم یه سوال بپرسم مولوی ماسال سرویس کار مایکروفر بوتان دارید.
پاسخ: بله در مولوی شهر ماسال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone