🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11771.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گزارش عملکرد سه ماهه رایتل منتشر شد: سبقت شاخص‌های عملکردی 1400 از سال 99

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سه ماهه نخست سال 1400 توانسته رکوردهای تازه‌ای در شاخص‌های اصلی عملکرد خود به ثبت رساند که از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش 59 درصدی مصرف اینترنت همراه و رشد ...

شرکت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس - خدمات ارتباطی رایتل در سه ماهه نخست سال 1400 توانسته رکوردهای تازه‌ای در شاخص‌های - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس - اصلی عملکرد خود به ثبت رساند که از جمله آن‌ها می‌توان - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس - به افزایش 59 درصدی مصرف اینترنت همراه و رشد 71 درصدی جذب مشترکین جدید طی بهار امسال در مقایسه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس - با سه ماه ابتدایی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس - سال گذشته اشاره - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس - کرد.

این اپراتور تلفن همراه گزارشی از عملکرد سه ماهه خود در بهار 1400 منتشر کرده است که نشان از رشدهای - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس - قابل توجه در بخش‌های مختلف دارد که حاکی از تداوم - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس - روند رشد پایدار آن‌ها در ادامه مسیر 2 سال گذشته است.

رایتل در گزارش خود به مسیر ترسیم شده از سال 98 و با حضور - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس - مدیرعامل جدید، «یاسر رضاخواه»، اشاره کرده و می‌گوید تدوین استراتژی بهبود مستمر در بخش فنی و زیرساختی، تکیه بر مولفه‌هایی چون بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت، ارتقای کیفیت و بهره‌وری شبکه ارتباطی و پیاده‌سازی مدیریت یکپارچه برای تسریع و تسهیل اجرای پروژه‌ها، منجر به خلق ارزش پایدار در این اپراتور شناخته شده تلفن همراه کشور شده است.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس

سال 98، اولین سال سودآوری رایتل بود. اگرچه در انتهای این سال شاهد شیوع پاندمی کرونا در جهان و ایران بودیم اما به نظر می‌رسد این سودآوری برای رایتل باز هم در سال 99 تداوم داشته است. گزارش رایتل خبر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس - از این می‌دهد که این روند رشد اما به این سال ختم نشده و در سه ماهه اول 1400 نیز در مقایسه با سال گذشته، شاهد جهش درآمد و سودآوری رایتل هستیم.

این اپراتور در گزارش خود می‌گوید مستندات سودآوری خود را پس از تایید - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس - صورت‌های مالی شرکت توسط سازمان حسابرسی، منتشر خواهد کرد.

به گفته رایتل، - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس - درآمد خدمات در بهار 1400 نسبت به بهار 99 با افزایش 38 درصدی همراه بوده و این درآمد در بخش اینترنت همراه نیز، رشد 44 درصدی نسبت به مدت مشابه را ثبت کرده است.

این اپراتور همراه توانسته در سه ماهه ابتدایی سال، با ارائه بسته‌ها - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس - و - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس - مشوق‌های بسیار، مشترکین خود را به سمت مصرف اینترنت همراه سوق دهد و از این حیث در مقایسه با بهار 99، شاهد افزایش - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس - 59 درصدی مصرف اینترنت همراه توسط کاربران رایتل هستیم.

یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها برای اپراتورها، جذب مشترکین جدید است که گزارش عملکرد رایتل در بهار امسال نشان از رشد 71 درصدی این شاخص نسبت به مدت مشابه سال گذشته - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس - دارد که نتیجه آن افزایش سهم بازار این اپراتور است.

این شرکت خدمات ارتباطی در شاخص مشترکین فعال ماهانه و سه ماهه، 23 درصد نسبت به مشترکین فعال مدت مشابه رشد داشته است. این در حالی است که مقایسه سه ماهه نخست - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس - امسال با مدت مشابه سال ۹۸ در بسیاری - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس - از شاخص‌ها از ۱۰۰درصد هم عبور کرده است.

رایتل در بخش پایانی گزارش می‌گوید با کسب 5 میلیون مشترک فعال سه ماهه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس - در پایان خرداد امسال، موفق به رشد سهم بازار خود شده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر نی ریز استان فارس - است که این مهم در ایام شیوع کرونا و تحریم‌ها به دست تحقق یافته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone