🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  2. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  5. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29662.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نسخه اندروید مرورگر اپرا به کیف پول ارز مجازی مجهز شد

مرورگر وب اپرا به تازگی برای نسخه‌ی اندروید خود یک کیف پول ارز مجازی تولید کرده که به صورت داخلی درون مرورگر اندرویدی قرار می‌گیرد. اپرا از این موضوع در رویداد بلاکچین لندن رونمایی کرد. ...

مرورگر وب اپرا - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پارس آباد استان اردبیل - به تازگی برای نسخه‌ی اندروید خود یک کیف پول ارز مجازی تولید کرده که - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پارس آباد استان اردبیل - به صورت داخلی درون مرورگر اندرویدی قرار می‌گیرد. اپرا از این موضوع در رویداد بلاکچین لندن رونمایی کرد.

این کیف پول در ابتدا از ارز مجازی اتریوم پشتیبانی خواهد کرد و به مرور زمان پشتیبانی از دیگر ارز‌های مجازی نیز به آن اضافه خواهد شد. افرادی که دارای ارز مجازی اتر هستند می‌توانند به راحتی با استفاده از این مرورگر به مدیریت کیف پول خود بپردازند.

کاربران برای استفاده از کیف پول مجازی ابتدا باید نسخه‌ی اندروید مرورگر اپرا را دانلود کرده (برای نسخه‌ی iOS در دسترس نیست) و سپس به خرید مقداری اتر اقدام نمایند. از آنجا به بعد کاربران می‌توانند از برخی نرم - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پارس آباد استان اردبیل - افزار‌های تعبیه شده درون مرورگر نیز برای مدیریت بهتر ارز مجازی استفاده کنند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پارس آباد استان اردبیل

اپرا اولین در تیر ماه اعلام کرده بود که می‌خواهد به تولید کیف پول در مرورگر خود بپردازد. البته لازم به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پارس آباد استان اردبیل - ذکر است که قیمت ارز مجازی نسبت به پایان سال گذشته‌ی میلادی با - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر پارس آباد استان اردبیل - کاهش چشمگیری رو به رو شده و سقوط بی سابقه‌ای را پشت سر می‌گذارد.

پیش از این اپرا اعلام کرده بود که توجه ویژه‌ای روی ارز‌های مجازی دارد و سعی داشته با ارائه‌ی نرم افزار‌ها و افزونه‌هایی برای مرورگر خود، جلوی دزدی ارز‌های مجازی را بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شایان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام خوبید؟ سایت ***** تلویزیون توشیبا 50UL6B63DG LED-Fernseher شما را با کمترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone