🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  2. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29665.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

انویدیا با استفاده از هوش مصنوعی واقعیت را به دنیای بازی‌ها می‌آورد [تماشا کنید]

محققان کمپانی انویدیا طی کنفرانسی در مونترال کانادا اعلام کردند که با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانند صحنه‌هایی را با جزییات واقع بینانه خلق کنند. البته انویدیا می‌گوید که این تکنولوژی در مراحل اولیه خود ...

محققان کمپانی انویدیا طی کنفرانسی در مونترال کانادا اعلام کردند که با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانند صحنه‌هایی را با جزییات واقع بینانه خلق کنند.

البته انویدیا می‌گوید که این تکنولوژی در مراحل اولیه خود به سرد می‌برد و هنوز مشخص نیست که آیا استفاده از آن در دسترس عموم قرار خواهد گرفت یا - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گلستان استان گلستان - خیر اما این کمپانی تایید کرده که از تکنولوژی ذکر شده می‌توان استفاده گسترده‌ای در ساخت بازی‌ها - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گلستان استان گلستان - کرد.

برایان کاتانز، نایب رییس انویدیا می‌گوید استفاده از این تکنولوژی در واقع روش جدیدی است که از شبکه‌های عصبی برای ساخت گرافیکی بهتر استفاده می‌کند. به گفته او، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گلستان استان گلستان - محققان به دنبال استفاده از هوش مصنوعی برای رسیدن به گرافیکی بهتر بودند که احتمالا راه حل آن استفاده از تصاویر دنیای واقعی است.

هوش مصنوعی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گلستان استان گلستان - ذکر شده در واقع یک ویدیو واقعی را دریافت کرده و آن را به یک صحنه رندر شده تبدیل می‌کند. تکنولوژی جدید انویدیا سطح زیادی از اطلاعات موجود در محیط را تشخیص داده و جزییات دیگری مانند بافت و نورپردازی را به آن‌ها اضافه می‌کند. هدف نهایی انویدیا این است که بتوان این صحنه‌ها را با  جزییات گرافیکی ترکیب کرد.

به زبان ساده، کاربران می‌توانند ویدیویی را دریافت و آن‌ را در بازی آپلود کنند. سپس با استفاده از این تکنولوژی، ویدیو - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گلستان استان گلستان - می‌تواند به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گلستان استان گلستان - یکی از محیط‌‌های بازی تبدیل شود.

با توانایی در تولید و ویرایش محتوا و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گلستان استان گلستان - در نهایت اضافه کردن آن به دنیای مجازی، این قابلیت می‌تواند تاثیر مهمی را در آینده بازی‌های ویدیویی بگذارد. برای مثال سازندگان بازی‌های قدیمی با استفاده از این تکنولوژی می‌توانند به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گلستان استان گلستان - عناوین خود جزییات گرافیکی جدیدی اضافه کنند.

در حال حاضر تمام کاربران می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند اما با توجه به آن که این تکنولوژی هنوز در مراحل اولیه به سر می‌برد، استفاده از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گلستان استان گلستان - آن‌ تنها برای - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گلستان استان گلستان - گروه خاصی از افراد مفید خواهد بود. در ضمن امروز هم انویدیا به صورت رسمی از کارت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر گلستان استان گلستان - گرافیک جدید خود رونمایی کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone