🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  2. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  4. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  5. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29656.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

آلودگی بسیاری از کشتی ها به بدافزار، ویروس و جاسوس افزار

کشتی‌ها هم مثل بسیاری از سیستم‌های دیگر حوزه‌ی فناوری، به بد افزار‌ها، فایل‌های جاسوسی، کرم یا ویروس آلوده می‌شوند. این موضوع در سومین نسخه از مقاله‌ای تحت عنوان «چند توصیه‌ی مفید برای امنیت سایبری کشتی‌ها» ...

کشتی‌ها هم مثل بسیاری از سیستم‌های دیگر حوزه‌ی فناوری، به بد افزار‌ها، فایل‌های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - جاسوسی، کرم یا ویروس آلوده می‌شوند. این موضوع در سومین نسخه از مقاله‌ای تحت عنوان «چند توصیه‌ی مفید برای امنیت سایبری کشتی‌ها» نوشته شده است.

این مقاله - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - همانطور که از عنوانش پیداست به ارائه‌ی توصیه‌هایی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - برای قوی‌تر شدن در برابر حملات سایبری می‌پردازد. اما در این بین به مثال‌هایی هم اشاره کرده که در صورت عدم رعایت مسائل امنیتی ممکن است کشتی‌ها دچارش شوند.

در این بین می‌توان مواردی را یافت که تا به امروز از چشم عموم پنهان مانده و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - به خاطر عدم رعایت پروتکل‌های امنیتی کشتی‌ها را دچار مشکل کرده است. یکی از این موارد مربوط به آلوده شدن یکی از کشتی‌ها به یک بد افزار است.

در این مثال که به طور مفصل درباره‌اش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - در مقاله‌ی یاد شده صحبت می‌شود، صاحب کشتی گزارش آلوده شدن به دو بدافزار را می‌دهد که هر دو بد افزار از طریق ایمیل دو شرکت کشتی‌رانی مجزا وارد کشتی شدند.

بد افزار البته آسیب جدی به زیرساخت‌ها وارد نکرد و تنها به شبکه‌های مدیریتی نفوذ پیدا کرد. این در حالی است که سیستم جهت‌یابی دچار مشکل نشد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان

این تنها اتفاق نبود. در یک اتفاق دیگر، دلیل آلوده شدن کشتی‌ها عدم استفاده از یک رمز عبور مناسب بود. بدافزار یاد شده بعد از نفوذ زیرساخت‌های ارتباطاتی کشتی را به طور کامل تخریب - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - کرد. همچنین بدافزار توانست اطلاعات محرمانه کشتی را کدگذاری نماید و باعث شد که فایل‌های یاد شده از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - دست بروند. مشکل حتی بعد از ریکاور کردن وجود داشت و در نهایت با انتخاب یک رمز عبور قدرتمند مشکلات حل شد.

این حقیقت که کشتی‌ها نسبت به حملات سایبری آسیب پذیر هستند موضوع جدیدی نیست. این فاجعه در زمینه‌ی کشتی‌ها انتظار می‌رفت که به زودی رخ دهد. چرا که سازندگان کشتی اصرار دارند تا همه‌ی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - سیستم‌ها را به صورت آنلاین تعبیه نمایند.

در بعضی موارد کشتی‌ها از لحاظ امنیتی به خوبی عمل می‌کنند. اما در بیشتر موارد سیستم‌های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - آنلاین کاملا آسیب پذیر نشان می‌دهند. بسیاری از سیستم‌های طراحی شده  یاد شده از نام کاربری و رمز عبور پیش فرض استفاده می‌کنند. موضوعی که به طور قطع کشتی را به راحتی در معرض خطر قرار می‌دهد.  تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان

شرکت‌های - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - کشتی سازی اولین هشدار در زمینه‌ی امنیت سایبری پایین را سال گذشته دریافت کردند جایی که مرک -بزرگترین شرکت حمل و نقل کالا در جهان- به بدافزار NotPetya آلوده شد. این اتفاق باعث شد تا مرک ۳۰۰ میلیون - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - دلار خسارت ببیند و در فرایند - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - ریکاوری، مهندسین فناوری و اطلاعات - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - این شرکت مجبور شدند ۴ هزار سرور و ۴۵ هزار کامپیوتر را مجددا راه اندازی نمایند.

روش‌های مقابله با حملات سایبری در کشتی‌ها که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - هفته‌ی گذشته نسخه‌ی جدید‌تری از آن منتشر شد، با توجه به تاثیرات NotPetya و تاثیر بدافزار‌ها و ویروس‌ها روی کشتی‌ها به رشته‌ی تحریر درآمده است.

روش‌های ارائه شده در این مقاله می‌تواند بسیاری از دستگاه‌های فناوری و اطلاعات درون کشتی را تا جایی که امکان دارد از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر آزادشهر استان گلستان - حمله‌های سایبری مصون نگه دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone