🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  3. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  4. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  5. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29651.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اخاذی با بیت کوین؛ وحشت جهانی به دنبال ایمیل های تهدید به بمب گذاری

اخیرا اسپمر‌های زیادی در سرتاسر جهان (خصوصا کشور‌های انگلیسی زبان) موجی از ایمیل‌ها با مضمون بمب گذاری به شرکت‌ها، مدارس و دیگر مکان‌ها ارسال می‌کنند. ارسال کننده‌های این ایمیل با تهدید به منفجر کردن بمب ...

اخیرا اسپمر‌های زیادی در سرتاسر جهان (خصوصا کشور‌های انگلیسی زبان) موجی از ایمیل‌ها با مضمون بمب گذاری به شرکت‌ها، مدارس و دیگر مکان‌ها ارسال می‌کنند. ارسال کننده‌های این ایمیل با تهدید به منفجر کردن بمب در مکان‌ها با درخواست بیت کوین قول می‌دهند که انفجار انجام نپذیرد.

هنوز هیچ نشانه‌ی صد در صدی از وجود بمب‌ها در مکان‌های تهدید شده گزارش نشده است. اما این ایمیل‌ها منجر به خالی شدن محل‌های تهدید شده‌ی زیادی در کشور‌های ایالات متحده، کانادا و نیوزلند شده است. نیروی پلیس از مردم خواسته که هرگونه ایمیل عجیب و حاوی پیام‌های تهدید آمیز را گزارش کنند.

یکی از ایمیل‌های ارسال شده که توسط اداره‌ی پلیس آیووا منتشر شده، دارای تیتر «وقت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان - خودتان را تلف نکنید» است. ارسال کننده‌ی ایمیل تهدید کرده که یک مرد با به همراه داشتن یک دستگاه قابل انفجار در محل مورد نظر وجود دارد.

ارسال کننده‌ی ایمیل در ادامه خواسته که تا انتهای روز ۲۰ هزار دلار به صورت بیت کوین به حسابش واریز شود - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان - وگرنه انفجار رخ خواهد داد. در ادامه‌ی این ایمیل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان - نوشته شده: «هیچ مشکل شخصی وجود ندارد. این تنها یک کسب و کار است».

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان

ارسال کننده‌ی ایمیل، - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان - پیام ارسالی خود را اینگونه به پایان می‌رساند:

اگر انفجار رخ داد و نیروهای امنیتی این پیام را مطالعه می‌کنند: ما تروریست نیستیم و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان - هیچ ارتباطی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان - به انفجار‌های مشابه در مکان‌های دیگر نداریم.

در این ایمیل یک آدرس کیف پول بیت کوین نیز درج شده است. هنوز مشخص نیست که افرادی که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان - این ایمیل را دریافت کردند، برای رفع خطر پولی هم به حساب درج شده واریز کرده‌اند یا خیر.

آدرس کیف پول درج شده در ایمیل‌های مختلف، متفاوت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان - بوده است. ایجاد آدرس کیف پول بیت کوین متفاوت برای هرکدام از قربانیان، روشی معمول برای کلاهبرداری اینترنتی به شمار می‌رود. این کار به خرابکاران سایبری این امکان را می‌دهد که مطمئن شوند قربانی پولی پرداخت کرده است یا خیر.

این ایمیل‌ها باعث شده تا بسیاری از ساختمان‌ها در روز‌های گذشته خالی شوند. مثلا پنج مترو در تورنتو - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان - کانادا به خاطر وجود خطر بمب گذاری خالی شدند. البته هنوز مشخص نیست که این موضوع ارتباطی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان - به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان - خرابکاران بیت کوینی داشته یا نه.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان

برخی دیگر از ساختمان‌ها که به خاطر تهدید به بمب گذاری توسط پلیس خالی شدند، شامل مدارس، بیمارستان‌ها، ساختمان توسعه‌ی بازی کال آو دیوتی یعنی اینفینیتی وارد و ساختمان شبکه‌ی خبری News & Observer در کارولینای - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان - شمالی می‌شوند.

کلاهبرداران بیت کوینی پیش از این نیز با تهدید افراد به دنبال - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان - دریافت بیت کوین بوده‌اند. در یکی از اقداماتی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان - که چندی پیش انجام شد، ایمیل‌هایی خاص برای افراد ارسال و در آن اعلام می‌شد که قربانی را در حال تماشای فیلم‌های مستهجن مشاهده کرده‌اند. - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان - سپس برای عدم گسترش عمومی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان - این موضوع از کلاهبرداران از افراد می‌خواستند تا به حسابشان بیت کوین واریز کنند. موضوعی که باعث شد بسیاری از افراد نسبت به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان - پرداخت این مبلغ - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گالیکش استان گلستان - اقدام نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone