🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  2. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  3. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  4. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  5. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29650.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

مانیتور فوق عریض 49 اینچی سامسونگ برای گیمرها معرفی شد

این روزها نمایشگرهای فوق عریض در حال تبدیل شدن به یکی از استانداردهای صنعت کامپیوتر هستند و حالا در آستانه نمایشگاه CES 2019، شرکت سامسونگ از یک مانیتور فوق عریض گیمینگ با رزولوشن QHD دوبل ...

این روزها نمایشگرهای فوق عریض - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر محمودآباد استان مازندران - در حال تبدیل شدن به یکی از استانداردهای صنعت کامپیوتر هستند و حالا در آستانه نمایشگاه CES 2019، شرکت سامسونگ از یک مانیتور فوق عریض گیمینگ با رزولوشن QHD دوبل رونمایی کرده است.

محصول جدید سامسونگ با نام CRG9 به عنوان نسخه جدید مانیتور - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر محمودآباد استان مازندران - محبوب CHG90 (که در بازار عملکرد بهتری نسبت به رقبا داشت) معرفی شده و از نور پس زمینه LED و فناوری کوانتوم دات بهره می - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر محمودآباد استان مازندران - برد.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر محمودآباد استان مازندران

مانیتور فوق عریض خمیده سامسونگ از - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر محمودآباد استان مازندران - رزولوشن 5120 در 1440 برخوردار است

کمپانی کره ای در مانیتور فوق عریض 2019 خود رزولوشن 3840 در 1080 (که برابر با دو نمایشگر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر محمودآباد استان مازندران - 1080p در کنار هم است) قبلی را به 5120 در 1440 ارتقا داده که نسبت ابعاد 32:9 داشته و با کنار هم قرار دادن دو مانیتور QHD با رزولوشن 2560 در 1440 برابری می کند. در کنار افزایش رزولوشن، روشنایی تصویر نیز از 600 نیت به 1000 نیت افزایش یافته که برای رسیدن به این - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر محمودآباد استان مازندران - ارقام، نرخ بازنشانی تصویر قربانی شده و از 144Hz به - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر محمودآباد استان مازندران - 120Hz کاهش یافته است.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر محمودآباد استان مازندران

نمایشگر خمیده CRG9 همچنین از فناوری Radeon FreeSync 2 شرکت AMD نیز پشتیبانی کرده و با زمان پاسخگویی تصویر 4 میلی ثانیه، تجربه گیمینگ روانی را در اختیار کاربر قرار می دهد. از نظر پورت های ارتباطی هم CRG9 با درگاه HDMI، دو پورت Display و یک USB پکیج کاملی را ارائه کرده و و از فناوری HDR10 در کنار گاموت رنگی DCI-P3 پشتیبانی می کند.

هرچند سامسونگ سال - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر محمودآباد استان مازندران - گذشته رقبا را در بازار شکست داده بود اما امسال در معرفی نمایشگر فوق عریض QHD از رقبایی مانند فیلیپس و دل - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر محمودآباد استان مازندران - عقب ماند. با این حال - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر محمودآباد استان مازندران - کره ای ها به پشتوانه اعتبار در بازار و ارائه محصولی با تمام امکانات روز، امیدوارند امسال هم مانند گذشته سلطه خود را بر بازار حفظ کنند.

گفتنی است سامسونگ هنوز - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر محمودآباد استان مازندران - از قیمت و زمان عرضه مانیتور گیمینگ جدید خود حرفی نزده و احتمالاً این موارد در نمایشگاه CES مشخص خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone