🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23033.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

بزرگترین شطرنج باز تاریخ: هوش مصنوعی مشاغل را از چنگ شما در‌می‌آورد

گری کاسپاروف قهرمان سابق شطرنج دنیا که سال ها قبل مغلوب سوپرکامپیوتر IBM شد، در مصاحبه جدیدی پیش بینی کرده که طی دهه آینده هوش مصنوعی بسیاری از مشاغل را تصاحب خواهد کرد. کاسپاروف که به ...

گری کاسپاروف قهرمان سابق شطرنج دنیا که سال ها قبل مغلوب سوپرکامپیوتر IBM شد، در مصاحبه جدیدی پیش بینی کرده که طی دهه آینده هوش مصنوعی بسیاری از مشاغل را تصاحب خواهد - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کرد.

کاسپاروف که به باور بسیاری بزرگترین شطرنج باز تاریخ است، اخیرا به همان هتلی برگشته که در سال ۱۹۹۷ در آن مغلوب ماشین شد. وی در مصاحبه با نشریه Wired خود را نخستین قربانی اشتغال ماشین در زمینه های نیازمند دانش و اطلاعات خوانده اما پیش بینی کرده که این اتفاق برای بسیاری دیگر خواهد افتاد:

همه فناوری ها پیش از - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین شهر استان اصفهان - آنکه شغلی بسازند آنها را نابود می کنند. زمانی که به آمار می نگرید تنها ۴ درصد از مشاغل ایالات متحده به فعالیت فیزیکی نیاز دارند. به عبارت دیگر ۹۶ درصد کارهای دیگر که من به آنها مشاغل زامبی می گویم، از همین حالا بین رفته اند فقط هنوز خبر ندارند. چند دهه است که به مردم آموزش داده ایم مثل کامپیوتر رفتار کنند - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و حالا گله می کنیم که مشاغل آنها در خطر قرار دارد؛ البته که در خطر قرار گرفته اند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین شهر استان اصفهان

کاسپارف در حالی این ادعاها را مطرح کرده که به گفته متخصصان تنها ۱۴ درصد از مشاغل آمریکا در خطر تصاحب توسط هوش مصنوعی قرار دارند. وی در بخش دیگری از سخنانش به چالش ها در مورد هوش مصنوعی و اخلاق پرداخته است:

مردم می گویند اوه، ما باید هوش مصنوعی را به شکلی بسازیم که اخلاق مدار باشد. چقدر این حرف غیر منطقی است. - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مشکل اصلا هوش - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مصنوعی نیست. مشکل این است که انسان از فناوری های جدید برای ضربه زدن به همنوعان خودش استفاده می کند.

وی پیش از این در حاشیه کنفرانس هکری «DEF CON 25» گفته بود که برای انسان و هوش مصنوعی فضای همزیستی کافی وجود دارد و بعید است شاهد آخرالزمان - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دیجیتالی باشیم. از نظر وی هوش کامپیوتری علی رغم - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین شهر استان اصفهان - توانایی خارق العاده در انجام محاسبات سنگین، از قدرت خلاقیت بی - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بهره بوده - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و انسان عامل اصلی تفکر و پرسش سؤالات مفهومی است

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone