🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  2. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  3. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  5. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29648.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت پاسخ مخفی در چت های گروهی به نسخه iOS واتساپ اضافه شد

دو ماه پیش اخباری مبنی بر تست قابلیتی جدید در پیام‌رسان واتس اپ منتشر شد. قابلیت یادشده به شما اجازه می‌داد که در یک چت گروهی، به یکی از اعضای گروه پاسخ خصوصی بفرستید. تا ...

دو ماه پیش اخباری مبنی بر تست - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - قابلیتی جدید در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - پیام‌رسان واتس اپ منتشر شد. قابلیت یادشده به شما اجازه می‌داد که در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - یک چت گروهی، به یکی از اعضای گروه پاسخ خصوصی بفرستید.

تا آن زمان، به نظر می‌رسید که این قابلیت در انحصار کاربران اندروید قرار دارد. با این وجود، گزارشات جدید حاکی از آنند که کاربران آیفون هم در آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن این ویژگی را دریافت کرده‌اند.

طبق توضیحاتی که در فهرست تغییرات اپلیکیشن آمده، واتس اپ حالا به کاربران iOS اجازه می‌دهد که در پاسخ به پیام‌های ارسالی کاربران در یک گروه، پاسخ خصوصی بفرستند. برای این کار کافیست در هر چت گروهی انگشت‌تان را روی یک پیام نگه داشته و سپس از بخش More گزینه Reply Privately را انتخاب - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کنید.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان

اما قابلیت جدید بعدی، به کاربران آیفون اجازه می‌دهد که از مزایای ویژگی 3D Touch آیفون خود بهره بیشتری ببرند. از این پس در تب Status، می‌توانید از 3D Touch برای تماشای پیش‌نمایش استتوس مخاطبین دفترچه تلفن خود استفاده نمایید.

اما در نهایت واتس - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اپ هنگامی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که مشغول ویرایش عکس یا ویدیو هستید، به شما اجازه می‌دهد که با فشردن آیکن صورتک راحت‌تر از همیشه استیکرها را روی صفحه بیاورید. تمامی قابلیت‌هایی که گفتیم، در آخرین نسخه واتس اپ برای iOS - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - عرضه شده‌اند.

نسخه 2.19.11 این اپلیکیشن پیام‌رسان را - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می‌توانید همین حالا با مراجعه به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اپ استور دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone