🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  2. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  3. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29649.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نمایندگان مجلس از مجموعه اسنپ بازدید کردند

رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از مجموعه اسنپ بازدید کردند. در این بازدید «ژوبین علاقبند» مدیرعامل اسنپ به تشریح اقدامات اسنپ در طول ۴ سال گذشته پرداخت و به اشتغال مستقیم بیش ...

رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از مجموعه اسنپ بازدید کردند. در این بازدید «ژوبین علاقبند» مدیرعامل اسنپ به تشریح اقدامات اسنپ در طول ۴ سال گذشته پرداخت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلستان استان گلستان - و به اشتغال مستقیم بیش از هزار و ۱۰۰ نفر و اشتغال غیر مستقیم بیش از ۷۰۰هزار نفر اشاره کرد.

علاقبند در این دیدار گفت که نخبگان دانشگاه‌های خوب کشور جذب اسنپ شده‌اند و به نوعی اسنپ در جلوگیری از خروج نخبگان از کشور سهم خود را ایفا کرده است. سهمیه‌بندی بنزین و ضرورت تخصیص سهمیه بنزین به تاکسی‌های اینترنتی موضوع دیگری بود که در این بازدید از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلستان استان گلستان

مجوزها موضوع مهم دیگری بود که در مورد آن صحبت شد. از آنجایی که فعالیت اسنپ و سایر تاکسی‌های اینترنتی طبق مجوز - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلستان استان گلستان - اخذ‌ شده از سوی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلستان استان گلستان - اتحادیه کشوری کسب‌و‌کارهای - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلستان استان گلستان - مجازی به صورت کاملا شفاف انجام می‌شود، مدیران اسنپ خواهان تثبیت این موضوع از طریق اصلاح قوانین موجود شدند. چراکه معتقدند اجبار به اخذ مجوزهای دیگر صرفا گسترش خدمات این شرکت‌ها و چابکی آنها را در ارائه خدمات نوین - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلستان استان گلستان - با مشکل مواجه می‌کند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلستان استان گلستان

«امیرعلی مهاجر» مدیر ارشد اجرایی «اسنپ‌تریپ» نیز در همین دیدار ضمن ارائه آمار جهانی به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلستان استان گلستان - وجود ظرفیت بالای - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر گلستان استان گلستان - گردشگری و لزوم تدوین قوانین حمایتی در این حوزه اشاره کرد. حجت‌الاسلام «احمد مازنی» رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، نیز با تاکید بر اولویت بحث اشتغال از منظر دولت و مجلس از تلاش‌های اسنپ در این حوزه قدردانی به عمل آورد. همچنین «محمداسماعیل سعیدی»، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با بیان اقدامات انجام شده مجلس برای حمایت از صنعت گردشگری به حذف مالیات بر ارزش افزوده هتل‌ها با مکانیسم جدید اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کانی نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام یک سوالی دارم جوادالائمه گلستان سرویس کار تلویزیون ایکس ویژن دارید
پاسخ: بله در جوادالائمه شهر گلستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone