🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12773.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

پرونده حریم خصوصی فیسبوک با پرداخت غرامت ۶۵۰ میلیون دلاری بسته می‌شود

قاضی پرونده‌ای که از سال ۲۰۱۵ علیه فیسبوک در جریان بود بالاخره پذیرفت که با توافقی به ارزش ۶۵۰ میلیون دلار یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های حقوقی بر سر حریم خصوصی را به پایان برساند. مدعی ...

قاضی پرونده‌ای که از سال ۲۰۱۵ علیه فیسبوک در جریان بود بالاخره پذیرفت که با توافقی به ارزش ۶۵۰ میلیون دلار یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های حقوقی بر سر حریم خصوصی را به پایان برساند. مدعی این پرونده کاربرانی بودند که می‌گفتند فیسبوک بدون اجازه آن‌ها تصاویر چهره‌هایشان را اسکن و ذخیره کرده است.

پرونده مذکور که در ایالت ایلینوی آمریکا در جریان بود به استفاده فیسبوک از فناوری تشخیص چهره برای قابلیت برچسب‌گذاری تصاویر مربوط می‌شد. کاربران با کمک این قابلیت می‌توانند دوستان خود را روی تصاویری که در این شبکه اجتماعی آپلود می‌شود تگ کنند و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر داراب استان فارس - تگ مربوطه را به پروفایل آن‌ها پیوند دهند.

سیستم Tag Suggestions فیسبوک با استفاده از اسکن تصاویری که قبلا در این - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر داراب استان فارس - شبکه اجتماعی آپلود شده بود، چهره افراد موجود در تصاویر را تشخیص می‌داد و آن‌ها را به‌صورت خودکار به افراد پیشنهاد می‌کرد. این پرونده ادعا می‌کرد که - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر داراب استان فارس - اسکن چهره‌ها بدون رضایت کاربران صورت گرفته و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر داراب استان فارس - ناقض «قانون حریم خصوصی اطلاعات - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر داراب استان فارس - بیومتری» ایالت ایلینوی است. این قانون به مقررات مربوط به سیستم‌های تشخیص چهره، اثر انگشت و سایر فناوری‌های بیومتری می‌پردازد.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر  داراب استان فارس

وکیلی که پرونده را ثبت کرده بود، در ژانویه ۲۰۲۰ گفت: - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر داراب استان فارس - «بیومتری در کنار - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر داراب استان فارس - موقعیت جغرافیایی یکی از دو عرصه منازعه اصلی است که حقوق - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر داراب استان فارس - حریم خصوصی ما را برای نسل بعد تعریف می‌کند.» در آن زمان فیسبوک پیشنهاد مصالحه با پرداخت ۵۵۰ میلیون دلار را داده بود. ولی قاضی پرونده، «جیمز دوناتو» (James Donato) در ماه ژوئیه ۲۰۲۰ اعلام - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر داراب استان فارس - کرد که این رقم کافی نیست.

دوناتو حالا روز جمعه گفت مصالحه نهایی به هر کسی که مایل به دریافت غرامت باشد حداقل ۳۴۵ دلار پول می‌دهد. او افزود که رقم توافق ۶۵۰ میلیون دلاری یک اتفاق تاریخی است. این پرونده احتمالا باید به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های حقوقی در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر داراب استان فارس - زمینه نقض حریم خصوصی به حساب آید.

فیسبوک نیز شنبه همین هفته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از حصول توافق خوشحال است چون بالاخره می‌تواند از این پرونده عبور کند. این شرکت مدعی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر داراب استان فارس - شد که این توافق برای مردم و سهام‌داران آن‌ها بهترین اتفاق ممکن است.

«قانون حریم خصوصی اطلاعات بیومتری» گریبان سایر شرکت‌ها را هم گرفته است. ربات سگ سونی با نام Aibo روی بینی خود دوربینی دارد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر داراب استان فارس - که از فناوری تشخیص چهره استفاده می‌کند و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر داراب استان فارس - می‌تواند با شناسایی افراد پیرامون خود واکنش‌های متفاوتی نسبت به آن‌ها داشته باشد. در نتیجه، سونی این ربات را در ایلینوی نمی‌فروشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone