🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  2. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  3. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  4. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  5. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22793.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل به دنبال جلوگیری از انتشار کتاب کارمند سابق به خاطر افشای اطلاعات محرمانه

اپل در نامه‌ای به یک انتشارات آلمانی خواستار جلوگیری از عرضه کتاب یکی از مدیران سابق اپ استور به دلیل انتشار اطلاعات محرمانه اپل شده است. کتاب App Store Confidential توسط Tom Sadowski نوشته شده. ...

اپل در نامه‌ای به یک انتشارات آلمانی خواستار جلوگیری از عرضه کتاب یکی از مدیران سابق - تعمیرات کولر گازی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اپ استور به دلیل انتشار اطلاعات محرمانه اپل شده است.

کتاب App Store Confidential توسط Tom Sadowski نوشته شده. در صفحه لینکدین این فرد آمده که او از سال 2014 تا 2019 مدیریت اپ استور آلمان، اتریش و سوئیس را بر عهده داشته است.

بر اساس گزارش AppleInsider وی در کتاب خود در مورد دوران فعالیتش در اپل از جمله - تعمیرات کولر گازی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ملاقات هایی که با «تیم کوک» مدیرعامل اپل داشته، صحبت کرده است.

تعمیرات کولر گازی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

به گزارش سایت آلمانی Focus، اپل با ارسال نامه ای به Sadowski و انتشارات وی با - تعمیرات کولر گازی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نام Murmann Verlag، از آنها خواسته تا - تعمیرات کولر گازی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ضمن توقف ارسال کتاب یاد شده به کتابفروشی ها، تمامی نسخه های در گردش را - تعمیرات کولر گازی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جمع آوری کرده و نسخه های خطی را نیز از بین ببرند. کتاب مورد بحث تا لحظه درج این مطلب همچنان از آمازون قابل خریداری است.

اپل بیانیه خود را با سایت ورج به اشتراک گذاشته است که قسمت هایی از آن را در ادامه می خوانید:

«اپل سابقه‌ای طولانی در حمایت از آزادی مطبوعات و نویسندگان - تعمیرات کولر گازی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مختلف دارد. ما از اینکه کارمند با سابقه ما از قوانین کاری اپل سرپیچی کرده متاسفیم. اقدامات وی چاره ای جز اخراجش باقی نگذاشتند.»

همانطور که در بیانیه اپل هم نوشته شده، Sadowski به - تعمیرات کولر گازی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خاطر انتشار - تعمیرات کولر گازی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کتاب خود برخلاف میل کارفرما اخراج شده است. البته احتمال - تعمیرات کولر گازی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دارد دلیل اخراج شدن وی تصمیم به انتشار کتاب بدون طی کردن کاغذ بازی های شرکت اپل بوده باشد.

«Sadowski» در مصاحبه‌ای با هفته نامه - تعمیرات کولر گازی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اشپیگل گفت که پیش از انتشار کتابش، نسخه خطی آن را در اختیار اپل قرار داده بوده است. او اضافه کرد - تعمیرات کولر گازی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که منفعت های انتشار این کتاب - تعمیرات کولر گازی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برای اپل به ضررهای آن می چربد و از اینکه کمپانی کوپرتینویی این طور واکنش نشان داده اظهار تعجب کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone