🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  3. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  4. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22783.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

راه اندازی سیستم هوشمند شناسایی مشکلات طرح رجیستری توسط سامانه همتا

با وجود گذشت بیش از یک سال از اجرایی شدن نهایی طرح رجیستری، همچنان مشکلات ریز و درشتی برای برخی کاربران در این زمینه به وجود می‌آید که سرمنشا علت این مشکلات برای عده‌ای از ...

با وجود گذشت بیش از یک سال از اجرایی شدن نهایی طرح - تعمیرات کولر گازی گری در شهر زرین شهر استان اصفهان - رجیستری، همچنان مشکلات ریز و درشتی برای برخی کاربران در این زمینه به وجود می‌آید که سرمنشا علت این مشکلات برای عده‌ای از کاربران چندان مشخص نیست. این دسته از افراد می‌توانند با کمک سیستم هوشمند شناسایی سامانه همتا پی به مشکل و راه حل دقیق آن ببرند.

طرح رجیستری از زمان اجرایی شدن خود تا به امروز توانسته مشکل قاچاق گوشی در کشور را تقریبا به صفر برساند اما از آنسو مشکلات دیگری در آن یافت می‌شود که سامانه هوشمند شناسایی مشکلات طرح رجیستری همتا در راستای حل این مشکلات پدید آمده است.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر زرین شهر استان اصفهان

سامانه همتا اعلام کرده که کاربران می‌توانند از این پس با مراجعه به سایت همتا به آدرس از قسمت «ثبت و پیگیری مشکلات» با وارد کردن شماره تلفن دارای مشکل و شناسه (IMEI)های دستگاه، به صورت آنی از مشکل رجیستری گوشی خود مطلع شده و راهنمایی‌های - تعمیرات کولر گازی گری در شهر زرین شهر استان اصفهان - کامل و جامعی را برای حل مشکل به وجود آمده دریافت کنند.

در این پایین این بخش گزینه‌ای وجود دارد تحت عنوان اینکه: مشکل دستگاهم را نمی دانم (کمک در انتخاب مشکل) و کاربر با انتخاب این گزینه وارد پروسه شناسایی هوشمند و پیدا کردن راه حل برای آن می‌شود. به - تعمیرات کولر گازی گری در شهر زرین شهر استان اصفهان - گفته سامانه همتا این سیستم به صورت کاملاً هوشمند و در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته در دسترس کاربران بوده تا - تعمیرات کولر گازی گری در شهر زرین شهر استان اصفهان - بتوانند مشکلات مربوط به رجیستری گوشی خود را به راحتی و در کمترین زمان ممکن بررسی و حل - تعمیرات کولر گازی گری در شهر زرین شهر استان اصفهان - کنند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر زرین شهر استان اصفهان

پیش بینی می شود که در روزهای اولیه اجرایی این طرح، مشکلات ریزی در مراحل اجرایی و پیاده‌سازی آن باشد و از همین رو برای بهبود و ارتقا این سیستم هوشمند، سامانه همتا از تمامی کاربران خواسته که تجربه استفاده خود را به ایمیل [email protected] ارسال نمایند.

با طرح جدید سامانه همتا می‌توان از انتظارهای طولانی برای وصل شدن به کارشناسان پشتیبانی این سامانه خلاصی پیدا کرد - تعمیرات کولر گازی گری در شهر زرین شهر استان اصفهان - و در بستری آنلاین و سریع‌تر به مشکلات و دریافت راه حل آنها پی برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone