🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  2. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  3. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  4. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  5. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22797.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

گوشی سونی اکسپریا L4 با نسبت تصویر 21:9 معرفی شد

دقایقی پیش شرکت سونی گوشی اکسپریا L4 را با بهبودهای قابل توجه نسبت به نسل قبلی اش معرفی کرد. این گوشی البته وجوه اشتراک زیادی با پرچمدار اکسپریا 1 دارد؛ دوربین اصلی سه گانه، نسبت ...

دقایقی پیش شرکت سونی گوشی اکسپریا L4 را با بهبودهای قابل توجه نسبت به نسل قبلی اش معرفی کرد. این گوشی البته وجوه اشتراک زیادی با پرچمدار اکسپریا 1 دارد؛ دوربین اصلی سه گانه، نسبت تصویر ۲۱:۹ و حسگر اثر انگشتی که در بخش کناری بدنه تعبیه شده. در ادامه جزئیات بیشتری را در رابطه با این گوشی ارائه خواهیم کرد.

اکسپریا L4 به یک نمایشگر ۶.۲ اینچی LCD با رزولوشن +HD و نسبت تصویر ۲۱:۹ مجهز شده و می توان گفت که قامت کشیده تری نسبت به اکسپریا - تعمیرات کولر گازی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - L3 با نسبت تصویر 18:9 پیدا - تعمیرات کولر گازی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کرده و به لحاظ سینمایی بیشتر با اکسپریا 1 همخوانی دارد. از آنجایی که قامت این موبایل کشیده تر از نسل قبل شده - تعمیرات کولر گازی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - استفاده همزمان - تعمیرات کولر گازی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از دو اپ در وضعیت پرتره با آن ساده تر از قبل شده است.

تعمیرات کولر گازی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

دوربین اصلی سه گانه این موبایل ترکیب حسگرهای ۱۳ مگاپیکسلی واید با قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فازی، - تعمیرات کولر گازی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حسگر ۵ مگاپیکسلی و لنز عمق سنج ۲ مگاپیکسلی را شامل می - تعمیرات کولر گازی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شود. یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز - تعمیرات کولر گازی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برای این موبایل در نظر گرفته شده است که درون بریدگی کوچک روی نمایشگر جا خوش کرده است.

تعمیرات کولر گازی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

متاسفانه توان پردازشی از جمله حوزه هایی است که اکسپریا L4 بهبودی را در آن نسبت به نسل قبل تجربه نکرده است. این گوشی همان چیپست مدیاتک هلیو P22 با سه گیگابایت رم را در دل خود جای داده و جک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز همچنان روی بدنه اش مشاهده می شود. ظرفیت ذخیره سازی داخلی این گوشی نیز به دوبرابر میزان قبلی افزایش یافته و به رقم ۶۴ گیگابایت رسیده است.

تعمیرات کولر گازی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

در نهایت به باتری دستگاه می رسیم که ظرفیت آن به ۳۵۸۰ - تعمیرات کولر گازی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - میلی آمپر ساعت رسیده (نسبت به باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مدل اکسپریا L3) و البته این بار پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

اکسپریا L4 قرار است از بهار سال آینده در قالب دو رنگ مشکی و آبی به برخی بازارهای منتخب جهانی عرضه شود و هنوز حرفی از قیمت آن به میان نیامده است.

تعمیرات کولر گازی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زکیه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
یک سوالی دارم تعمیرگاه شما سمت منازل سازمانی گمرک جلفا تعمیرات داره.
پاسخ: بله در منازل سازمانی گمرک شهر جلفا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone