🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  3. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  4. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  5. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22781.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: حملات سایبری هفته گذشته، اثر زیادی نداشت

وزیر ارتباطات با اشاره به آمادگی این وزارتخانه برای برگزاری انتخابات مجلس اعلام کرده که حملاتی که طی دو هفته گذشته رخ داده، با قدرت دفاعی دفع شد و اثر زیادی روی سیستم‌های اصلی کشور ...

وزیر ارتباطات با اشاره به آمادگی این وزارتخانه برای برگزاری انتخابات مجلس اعلام کرده که حملاتی که طی دو هفته گذشته رخ داده، با قدرت دفاعی دفع شد و اثر زیادی روی سیستم‌های اصلی کشور نداشته است.

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران در جمع خبرنگاران با اشاره به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آباده استان فارس - برگزاری انتخابات مجلس در روز جمعه، تصریح کرده که وضعیت اینترنت در کشور خوب است و مشکلی از بابت حملات سایبری در روزهای - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آباده استان فارس - گذشته وجود ندارد؛ امری که کاربران در شبکه‌های - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آباده استان فارس - اجتماعی آن را به شکل دیگری توصیف می‌کنند و نظرات متفاوت‌تری - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آباده استان فارس - نسبت به اظهارات وزیر جوان را به اشتراک می‌گذارند.

در روزهای گذشته اختلال‌های بیشتری در دسترسی کاربران به اینترنت در داخل ایران مشاهده و گزارش شده است. «امیر ناظمی»، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و معاون وزیر ارتباطات، تایید کرد که اختلال‌های اخیر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آباده استان فارس - ناشی از حمله سایبری به زیرساخت‌های کشور هستند و حاکمیت نقشی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آباده استان فارس - در کاهش کیفیت اینترنت نداشته است.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آباده استان فارس

آنطور که گزارش‌ها و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آباده استان فارس - اخبار منتشر شده در این چند روز می‌گویند؛ حملات - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آباده استان فارس - سایبری رخ داده در ایران در هفته گذشته گسترده‌ترین حمله تجربه‌شده در تاریخ ایران علیه زیرساخت‌های کشور بوده و به گفته برخی مسئولان شرکت ارتباطات زیرساخت ایران، پیش از این نظیر نداشته - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آباده استان فارس - است. هنگام - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آباده استان فارس - بروز این اختلالات وب‌سایت نت‌بلاکس، که ترافیک اینترنت سراسر جهان را رصد می‌کند، از افت ۷۵‌درصدی ارتباط اینترنتی در ایران در روز ۱۹ بهمن ماه خبر داد.

آنطور که مسئولان وزارت ارتباطات اعلام کرده بودند، این حملات DDoS سازمان یافته بسیار گسترده است و از خارج و حتی داخل کشور به زیرساخت‌ها صورت گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شاهسون نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
دوستان سایت ***** کولر گازی تی سی ال TAC-12CHSA/VA شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone