🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  2. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22810.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سونی اکسپریا پرو معرفی شد؛ نمایشگر جدید دوربین حرفه‌ای شما

در کنار سونی اکسپریا ۱ مارک ۲، کمپانی ژاپنی از اکسپریا پرو نیز رونمایی کرده است. این گوشی با به کارگیری تکنولوژی 5G و بهره‌مندی از درگاه ورودی HDMI، قصد دارد به عنوان مهم‌ترین ابزار ...

در کنار سونی اکسپریا ۱ مارک ۲، کمپانی ژاپنی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - از اکسپریا پرو نیز - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - رونمایی کرده است. این گوشی با به کارگیری تکنولوژی 5G و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - بهره‌مندی از درگاه ورودی HDMI، قصد دارد به عنوان مهم‌ترین ابزار تصویر‌برداران سیار به بازار عرضه شود؛ یعنی نمایشگر دوربین.

در نگاه اول اکسپریا پرو هیچ تفاوتی با مدل ۱ مارک ۲ ندارد، اما هدف این گوشی در اختیار گرفتن بازار محدود فیلم‌بردار‌های سیار است که اصولا تدوین ویدیو‌های - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - خود را جایی دور از خانه انجام می‌دهند. اکسپریا پرو از تکنولوژی 5G بهره می‌برد و نکته مهم اینجاست که تکنولوژی به کار رفته در این گوشی هم از نوع موج ۵ میلیمتری و هم از شبکه زیر ۶ گیگاهرتزی است. در نتیجه می‌توان به خوبی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - روی آن برای انتقال داده‌ها حساب کرد.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی

یکی دیگر از - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - ویژگی‌های این گوشی بهره‌مندی از ورودی HDMI است که - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - به تصویربرداران اجازه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - می‌دهد دوربین‌های حرفه‌ای خود را - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - به اکسپریا پرو متصل کنند و از نمایشگر ۶.۵ اینچی 4K با پنل OLED بهترین - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - استفاده را ببرند. همچنین نسبت تصویر ۲۱ به ۹ و رنگ‌های دقیق، بهترین خبری است که تصویربرداران حرفه‌ای به دنبال آن هستند.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی

در بطن اکسپریا پرو اما جدیدترین چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم قرار گرفته است. فضای ذخیره‌سازی در این گوشی نیز ۵۱۲ گیگابایت در نظر گرفته شده تا کاربران حرفه‌ای نگرانی چندانی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - از بایت ذخیره فایل‌های خود نداشته باشند. همانند دیگر پرچمدار کمپانی ژاپنی، اکسپریا پرو از IP68 استفاده می‌کند که آن را در برابر گرد و خاک و آب مقاوم می‌کند. شارژ باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - نیز از طریق درگاه متداول USB-C صورت می‌گیرد.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی

دوربین‌های این گوشی نیز همانند اکسپریا ۱ مارک ۲ بوده و از همان ماژول ۳ گانه ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. با این حال به نظر می‌رسد که این گوشی هنوز در مراحل توسعه باشد و اکسپریا پرو برای عرضه شدن به بازار آماده نیست و سونی می‌گوید در آینده‌ای نزدیک در رابطه با قیمت و تاریخ عرضه آن اطلاعاتی جدید را منتشر می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone