🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  2. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  3. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  4. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  5. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22785.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

توضیح مدیرعامل «آی هوم» درباره تعدیل نیرو و استراتژی جدید این استارتاپ

مدیرعامل «آی هوم» خبر تعدیل ۷۰ نیرو در این استارتاپ را تایید کرد و با ارسال توضیحاتی برای دیجیاتو، از استراتژی جدید این استارتاپ گفت. «علیرضا نصری» اعلام می‌کند که در ماه‌های گذشته، آی هوم در ...

مدیرعامل «آی هوم» خبر تعدیل ۷۰ نیرو در این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - استارتاپ را تایید کرد و با ارسال توضیحاتی برای دیجیاتو، از استراتژی جدید این استارتاپ گفت.

«علیرضا نصری» اعلام می‌کند که در ماه‌های گذشته، آی هوم در شرایط سخت اقتصادی و رکورد در بازار مسکن، درگیر اتخاذ یک تصمیم سخت بود که این تصمیم سرانجام در روزهای گذشته نهایی شده است:

«ما در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - کنار جذب نیروهای جدید برای توسعه آی‌هوم، - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - ناگزیر به قطع همکاری با بخش دیگری از نیروهای متخصص مجموعه شدیم. این افراد - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - از سرمایه‌های ارزشمند آی هوم - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - به حساب می‌آمدند که در تمام روزهای سختی که پشت سر گذاشتیم همراه ما بودند. لازم می‌بینم توضیحاتی را در ارتباط با این اتفاق اعلام کنیم.»

به گفته نصری، آی هوم در ماه‌های گذشته، در راستای چابکی فرآیندها، با سرمایه‌گذاری در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - بخش تکنولوژی سعی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - کرده‌ فرایند‌های موجود، مانند خرید - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - بسته های آی‌هوم، ثبت آگهی، مدیریت پنل مشاورین را - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - به صورت آنلاین پیاده سازی کند و انرژی خود را بر توسعه‌ی محصول آی‌هوم برای آژانس‌های املاک و مشتریان نهایی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - متمرکز کند. او اشاره می‌کند که همین مسئله باعث شده تا تعداد نفرات تیم فنی و محصول آی‌هوم از ۷ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - نفر به ۲۰ نفر افزایش یابد: «اولین محصول این تیم، پنل آژانس‌های املاک بود که حدود ۴ ماه پیش به دست مشاوران املاک رسید و پس از آن حدود یک ماه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - پیش سایت آی‌هوم هم برای مشتری نهایی، بازطراحی شد.»

نصری می‌گوید پس از توسعه تیم - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - فنی آی هوم، از حدود یک ماه پیش به این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - نتیجه رسیده‌اند که تمرکز روی تیم‌های فنی اولویت این استارتاپ است و از این رو کاهش تعداد نفرات تیم های عملیات و فروش اجتناب ناپذیر است. او در همین رابطه توضیح داد: «متاسفانه در مجموع حدود ۷۰ نفر از نیروهای قدیمی و با تجربه شرکت را از دست دادیم و نهایت تلاش‌مان را برای تسهیل روند - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - جذب آن‌ها در سایر شرکت‌های اکوسیستم را انجام دادیم که روند استخدام آن ها در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - چند شرکت دیگر نهایی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - شده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - است.»

در حالی که شنیده می‌شد حدود ۳۰ تا ۴۰ نفر در آی هوم باقی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - مانده‌اند، مدیرعامل این استارتاپ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - اعلام می‌کند که هنوز ۸۰ نفر در آی هوم - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - مشغول به کار هستند که قرار است بر محصول جدید تمرکز کنند:

«در حال حاضر با تغییراتی که در تیم‌های عملیات و فروش اتفاق افتاده، تعداد نفرات شرکت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - حدود ۸۰ نفر شده است. در آینده بخشی از تمرکز مجموعه روی محصول جدیدی خواهد بود که هدف آن افزایش کیفیت آگهی‌های آنلاین املاک در پلت‌فرم‌های آی‌هوم و دیوار است. این محصول قرار است با تمایز میان آگهی هایی که عکس‌ها و اطلاعات آنها واقعی و کامل هستند به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمین استان مرکزی - کاربر کمک کند تا در هزینه‌های بازدید حضوری از ملک صرفه جویی کرده و فرآیند انتخاب و مقایسه ی ملک را تسهیل کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone