🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22799.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تولید گلکسی زد فلیپ به خاطر هراس از ویروس کرونا متوقف شد

ویروس کرونا به سرعت در حال بر هم زدن نظم عمومی کشورهای مختلف است. این ویروس خطرناک و کشنده که تاکنون جان بیش از ۲ هزار نفر را گرفته و مشکلات بسیاری را در حوزه ...

ویروس کرونا به سرعت در حال بر هم زدن نظم عمومی کشورهای مختلف است. این ویروس خطرناک و کشنده که تاکنون جان بیش از ۲ هزار نفر را گرفته و مشکلات بسیاری را در حوزه تکنولوژی به بار آورده - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کامیاران استان کردستان - است. پس از لغو شدن کنگره جهانی موبایل در - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کامیاران استان کردستان - بارسلونا که از فردا شروع می‌شد و تعطیلی چندین و چند کارخانه تولید گوشی‌های هوشمند برند‌های مختلف، اکنون نوبت به کارخانه تولید گلکسی زد فلیپ در کره جنوبی رسیده است.

بر اساس اخباری که از کره جنوبی به گوش می‌رسد، سامسونگ یکی از کارخانه‌های تولید گلکسی زد فلیپ خود در شهر گومی این کشور را موقتا تعطیل خواهد کرد. علت این کار مثبت بودن نتیجه تست یکی از کارکنان این کارخانه اعلام شده است. این کارخانه محل اصلی تولید گوشی‌های تاشوی این غول کره‌ای یعنی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کامیاران استان کردستان - گلکسی فولد و گلکسی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کامیاران استان کردستان - زد فلیپ است.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کامیاران استان کردستان

بر اساس تمهیداتی که سامسونگ در نظر گرفته، این کارخانه تا فردا - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کامیاران استان کردستان - (۵ اسفند) تعطیل خواهد شد. همچنین - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کامیاران استان کردستان - محلی که فرد مبتلا به ویروس کرونا در آن کار می‌کرد، تا پس فردا (۶ اسفند) از دسترس خارج خواهد بود و تنها افراد مشخصی اجازه ورود به این بخش را دارند. علاوه بر خود شخص مبتلا، سامسونگ برای افرادی که با او تماس داشته‌اند نیز شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کامیاران استان کردستان - است. این غول کره‌ای، کارمندان مشکوک به ویروس کرونا که با شخص آلوده در تماس بودند را قرنطینه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر کامیاران استان کردستان - کرده و از آن‌ها تست‌های مربوطه را خواهد گرفت.

با این حال لازم به ذکر است که تعطیلی کارخانه گومی سامسونگ در کره جنوبی، تاثیر چندانی روی روند و تامین گوشی‌‌ها ندارد، زیرا این کارخانه تنها بخش کوچکی از محصولات سامسونگ را تولید می‌کند. در هر صورت به نظر می‌رسد ویروس کرونا هنوز یکه‌تازی خود را ادامه خواهد داد و تا پیی از این که راه‌حل درمانی برای آن ارائه نشود، شاهد این دست اخبار خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone