🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22811.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

هک آسان ماشین‌های تسلا برای افزایش حداکثر سرعت

گروهی از محققان موسسه امنیتی McAfee با استفاده از یک تکه برچسب سیستم خودران ماشین های تسلا مدل S و X را به گونه ای فریب دادند که از حداکثر سرعت قانونی فراتر برود. ماشین های ...

گروهی از محققان موسسه امنیتی McAfee با استفاده از یک تکه برچسب سیستم خودران ماشین های تسلا - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - مدل S و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - X را به گونه ای فریب دادند که از حداکثر سرعت قانونی فراتر برود.

ماشین های تسلا برای خواندن تابلوهای سرعت مجاز از دوربین Mobileye EyeQ3 استفاده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - می کنند. این سامانه با خواندن میزان سرعت آنرا به سیستم اتو پایلوت اطلاع می دهد اما ظاهرا آنقدرها هم پیشرفته و دقیق نیست.

محققان McAfee برای تست این سامانه دو نوار ۲ اینچی را به گونه ای روی یک تابلوی سرعت مجاز چسباندند که خط میانی عدد 3 کمی کشیده تبدیل شود. هر چند اینکار به شکلی انجام شده که چشم انسان به راحتی عدد 35 را تشخیص می دهد اما ظاهرا همین هم برای فریب ماشین های تسلا کفایت می کند و آنها 35 را 85 تشخیص می دهند.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان

آنها پس از چسباندن نوار ماشین های تسلا مدل S و X را از کنار آن - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - عبور دادند که به افزایش بیش از دو برابری سرعت منجر شد. این گروه - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - با انتشار پستی در وبلاگ McAfee نوشتند:

دستکاری تابلو برای بسیاری افراد اصلا قابل تشخیص نیست اما همین تکه برچسب برای اینکه دوربین Mobileye حداکثر سرعت مجاز را - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - ۸۵ مایل بر ساعت تشخیص - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - دهد، کافی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - بود.

این هک تنها - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - روی آن دسته از ماشین های تسلا قابل اجراست که به دوربین Hardware Pack 1 مجهز هستند؛ سیستمی که بین - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ روی محصولات این شرکت نصب - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - می شد.

به گفته McAfee بیش از ۴۰ میلیون خودرو از سخت افزار MobilEye استفاده می کنند که خبر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - خوبی به نظر نمی رسد. هرچند تسلا از نظر ارائه پچ های امنیتی عملکرد خوبی داشته اما در این مورد هنوز اظهار نظر نکرده است.

از آنجا که بسیاری از شرکت ها برای حمل و نقل اجناس روی سیستم های خودران حساب باز کرده اند، وجود چنین آسیب پذیری ساده ای می تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone