🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  2. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  3. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  4. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  5. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22780.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اسنپ از اهمیت امتیازدهی مسافران به رانندگان در سفرها می‌گوید

سامانه اسنپ اعلام کرده که بیش از نیمی از سفرهای انجام شده در این سامانه فاقد امتیازدهی مشتریان هستند و با ذکر این نکته که مشارکت هر چه بیشتر کاربران در این سرویس امتیازدهی می‌تواند ...

سامانه اسنپ اعلام کرده که بیش از نیمی از سفرهای انجام شده در این سامانه فاقد امتیازدهی مشتریان هستند و با ذکر این نکته که مشارکت هر چه بیشتر کاربران در این سرویس امتیازدهی می‌تواند به بهبود خدمات سفرها - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کمک کند تاکید کرده که - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این امتیازها راهنمای تیم پشتیبانی مسافرین خواهند بود.

ایده اولیه امتیازدهی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به سفر در سرویس‌های حمل‌ونقل اینترنتی به منظور افزایش کیفیت سفر و رضایت مسافران ایجاد شد. روند امتیازدهی مسافران و اعطای ستاره (از یک تا - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پنج ستاره) به کیفیت هر سفر و انتخاب نقاط قوت و - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ضعف سفر، به کارشناسان پشتیبانی کمک می‌کند تا سفرها را بهتر ارزیابی کنند. کارشناسان مرکز تماس و پشتیبانی در این سامانه‌های حمل و نقل اینترنتی می‌توانند با تمرکز روی نقاط مثبت و منفی که کاربران به آنها اشاره می‌کنند، کیفیت سفرهای آتی را بهبود ببخشند اما آنطور که اسنپ گزارش می‌دهد، کاربران آنچنان که باید به این روند امیاز دهی توجه نشان نمی‌دهند - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و آن را - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آنطور که باید، پراهمیت - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نمی‌بینند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان

برعکس آنچه که در ایران جریان دارد، موضوع امتیاز دهی به سفرها در بین سرویس‌های حمل و نقل آنلاین جهانی در بین کاربران آنها بسیار پر اهمیت است. همینطور باید گفت سیستم امتیازدهی سفر در - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اغلب سرویس‌های دنیا مانند اوبر و لیفت دوطرفه است و راننده‌ها هم به همین منوال به رفتار مسافر خود امتیاز می‌دهند، اما با توجه به این‌که اساسا مسئولیت هر سفری در نهایت به عهده راننده است، امتیازدهی مسافر اهمیت بیشتری دارد.

آن‌طور که به تازگی‌ گاردین در یکی از شماره‌های اخیر خود می‌نویسد، امتیازدهی کاربران، یکی از مهم‌ترین شیوه‌های ارزیابی نحوه خدمت‌رسانی هر کسب‌وکاری حضور فعال مشتریان در نظرسنجی‌هاست. این یک روش معمول در سراسر دنیاست که برندهای بزرگ و شناخته شده از آن استفاده می‌کنند. نظرسنجی درباره کیفیت خدمت‌رسانی معمولا به روش‌های مختلفی از - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان - جمله پیامکی، تلفنی، پرسش‌نامه‌ای و غیره انجام می‌شود. نتیجه مطالعات نشان می‌دهد هر چقدر مشتریان یک کسب‌وکار بیشتر در سیستم نظرسنجی مشارکت داشته باشند، کیفیت خدمت‌رسانی بهتر و کارآمدتر است.

اما وضعیت در ایران چطور است؟ آن‌طور که تیم کنترل کیفی اسنپ می‌گوید، در حال حاضر به ۴۳ درصد سفرهای - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این سامانه امتیاز داده می‌شود و از این میزان برای حدود ۲درصد سفرها بازخورد منفی ثبت می‌شود. با توجه به این‌که روزانه چیزی حدود ۲میلیون سفر با اسنپ در سراسر ایران انجام می‌شود، این - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان - میزان مشارکت کم به نظر می‌رسد.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان

آن‌طور که آمار رسیده از تیم کنترل کیفی اسنپ نشان می‌دهد، مسافرانی که در - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان - قشم از سرویس اسنپ استفاده می‌کنند، بیشتر از ساکنان شهرهای دیگر - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به سفرهای‌شان امتیاز می‌دهند - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و بازخوردهای مثبت و منفی‌شان را ثبت می‌کنند. بعد از ساکنان قشم، مشتریان شهرهای یاسوج، ارومیه و اصفهان بیشترین مشارکت را در سیستم امتیازدهی بعد از سفر اسنپ دارند و درست در نقطه مقابل این‌ها مسافران اسنپ در شهرهای بوشهر، کرمان و اراک - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به ترتیب کمتر از مشتریان دیگر شهرها به سفرهای خود امتیاز می‌دهند - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و بازخوردهای‌شان را ثبت می‌کنند. این اما کمترین کاری است که مصرف‌کنندگان یک خدمت می‌توانند در حق خودشان انجام دهند؛ این‌که با امتیازدهی و ثبت نظرهای مثبت و منفی خود در مسیر بهبود خدمت‌رسانی امکانی که از آن استفاده می‌کنند مشارکت کنند.

به گفته تیم کنترل کیفی اسنپ، امتیازی که - تعمیرات کولر گازی گری در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مسافران به سفر خود می‌دهند و نقاط ضعف و قوتی که در بخش بازخورد سفر انتخاب می‌کنند، هر هفته بررسی می‌شود. همچنین تیم پشتیبانی اسنپ، هر نکته‌ای را که مسافران در بخش «نوشتن نظر» می‌نویسند، در عرض ۲۴ساعت پیگیری می‌کنند. در موارد خاص، نتیجه این پیگیری‌ها از طریق پیامک یا تماس تلفنی به مسافر اطلاع داده می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خرم نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سایت ***** کولر گازی گری S4 matic-J24H1 شما را با بهترین قیمت و بالاترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone