🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  5. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15460.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گزارش ویدیویی: آیا اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به ایران می‌آید؟

اینترنت ماهواره‌ای گسترده که این روزها به کمک ایلان ماسک از همیشه بیشتر به واقعیت نزدیک‌تر است، این سوال را برای کاربران ایرانی به وجود می‌آورد که آیا می‌توانند به کمک آن به اینترنت بین‌المللی ...

اینترنت ماهواره‌ای - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - گسترده که این - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - روزها به کمک ایلان ماسک از همیشه بیشتر به واقعیت نزدیک‌تر است، این سوال را برای کاربران ایرانی به وجود می‌آورد که آیا می‌توانند به کمک آن به اینترنت بین‌المللی متصل شوند؟ - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - در این ویدیو از سازوکار پروژه استارلینک کمپانی اسپیس اکس صحبت می‌کنم و از تمامی احتمالات ارائه استارلینک در ایران می‌گویم. با دیجیاتو همراه باشید.

مشاهده ویدیو در یوتوب دیجیاتو:

مشاهده ویدیو در آپارات دیجیاتو:

استارلینک قرار است به کمک ۴۲ هزار ماهواره که تاکنون مجوز پرتاب ۱۲ هزار فروند - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - آن را گرفته و توانسته ۱۳۰۰ ماهواره به مدار پایین زمین پرتاب کند، اینترنت را در اختیار تمامی شهروندان کره زمین قرار دهد. اینترنتی که این کمپانی در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد، سرعتی بین ۵۰ تا ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - داشته - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - و - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - با تاخیری در حدود ۲۰ الی ۴۰ میلی‌ثانیه به کاربر نهایی برسد. برای این منظور کاربر باید تجهیزات اختصاصی دریافت اینترنت ماهواره‌ای را خریداری کرده و هزینه اشتراک ماهیانه آن را نیز پرداخت کند.

بر اساس اطلاعاتی که در - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - سایت این کمپانی قرار - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - گرفته، هزینه خریداری تجهیزات رقمی معدل ۵۰۰ دلار است. این تجهیزات شامل دیش، سه‌پایه، روتر وای‌فای و یک آداپتور برق است. همچنین هزینه اشتراک اینترنت ماهیانه نیز برابر ۱۰۰ - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - دلار است که هیچ محدودیت حجمی برای آن در نظر گرفته نشده. این نکته را هم باید در نظر - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - گرفت که به دلیل تعداد کم ماهواره‌های استارلینک، فعلا ۶ کشور و مجموعا حدود ۱۰ هزار کاربر تحت پوشش استارلینک که در فاز بتای خود قرار دارد، قرار می‌گیرند.

تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران

کاربرانی که در - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - کشورهای آمریکا، - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - انگلستان، آلمان، کانادا، استرالیا و نیوزیلند قرار دارند، می‌توانند - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - با ثبت‌نام در وب‌سایت رسمی استارلینک، شانس ورود به فاز بتای این پروژه را دریافت کرده و از اینترنت استارلینک بهره ببرند. اکنون نوبت به این سوال می‌رسد که استارلینک به ایران می‌آید؟

ایلان ماسک گفته در پایان فاز بتا، اینترنت ماهواره‌ای خود را تنها پس از دریافت مجوزهای لازم از دولت‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این یعنی اگر استارلینک روزی بخواهد به صورت قانونی در ایران فعالیت داشته باشد، باید با دولت به صورت مستقیم وارد مذاکره شود. البته چندی پیش علی ربیعی سخنگوی دولت اینترنت ماهواره‌ای را نه یک تهدید بلکه یک فرصت قلمداد کرد و از حضور هر کمپانی «بین‌المللی» برای ارائه این نوع اینترنت در - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - ایران استقبال کرد.

تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران

یک نکته دیگر که این جا حائز اهمیت - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - است، انحصاری بودن اینترنت است. بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی، - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - اینترنت بین‌الملل در انحصار شرکت ارتباطات زیرساخت است که خود آن زیر مجموعه وزارت ارتباطات قرار می‌گیرد. در نتیجه حتی اگر اینترنت بین‌المللی ولو ماهواره‌ای پایش به ایران باز شود، نهایتا تا لب - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - مرز و گیت‌وی شبکه مادر می‌آید و پس از آن با تقسیم به - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - آی‌اس‌پی‌ها، در قالب اینترنت پایش شده فعلی به دست کاربران می‌رسد. در نتیجه مشخص نیست که این اینترنت چه تفاوتی با اینترنت فعلی خواهد داشت.

تنها راه دریافت فعلی این اینترنت این است که به نحوی تجهیزات آن با ثبت‌نام در سایت - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - رسمی استارلینک که از ایران «فعلا» پشتیبانی نمی‌کند، به دست کاربران ایرانی برسد. اطلاعات - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - تکمیلی در رابطه با پروژه استارلینک را می‌توانید - تعمیرات کولر گازی در شهر مازندران استان مازندران - در ویدیوی بالا مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رزا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
تعمیرگاه شما آیا منطقه دخانیات مازندران اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در دخانیات شهر مازندران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone