🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15476.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اولین رندرهای ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل با حاشیه کم نمایشگر افشا شد

گوگل تلاش‌های زیادی برای بهبود سیستم عامل Wear OS کرده اما هنوز سخت افزاری برای آن ارائه نکرده. حالا که ظاهرا فاصله کوتاهی با معرفی ساعت هوشمند این غول جستجوی اینترنتی داریم، اولین رندرهای پیکسل ...

گوگل تلاش‌های زیادی برای بهبود سیستم عامل Wear OS کرده اما هنوز سخت افزاری برای آن ارائه نکرده. حالا که ظاهرا فاصله کوتاهی با معرفی ساعت هوشمند این غول جستجوی اینترنتی داریم، اولین رندرهای پیکسل واچ به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام «جان پراسر» رندرهای این ساعت هوشمند را منتشر کرده. با توجه به این تصاویر، پیکسل واچ از نمایشگر گرد بهره می‌برد که در کنار آن یک - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلستان استان گلستان - دکمه چرخشی به چشم می‌خورد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلستان استان گلستان

طبق این رندرها، اولین ساعت هوشمند گوگل از نظر طراحی تفاوت چندانی با ال جی واچ استایل ندارد، البته نمایشگر حاشیه کمی دارد. ظاهرا این محصول از نمایشگر خمیده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلستان استان گلستان - مشابه با گلکسی واچ اکتیو ۲ بهره می‌برد. بند این ساعت هوشمند هم طراحی مشابه با اپل - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلستان استان گلستان - واچ سری ۶ دارد.

با وجود - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلستان استان گلستان - چنین شباهت‌هایی ظاهرا پیکسل واچ در مقایسه با محصولات هواوی، سامسونگ و موتورولا ضخامت و وزن کمتری دارد. در گزارش اخیر اطلاعاتی درباره مشخصات فنی این - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلستان استان گلستان - ساعت هوشمند به چشم نمی‌خورد، با این - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلستان استان گلستان - حال می‌دانیم با سیستم عامل Wear OS از راه می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلستان استان گلستان

بازار ساعت‌های هوشمند در سال‌های اخیر رشد چشمگیری را تجربه کرده و اپل توانسته با محصولاتش در بازار حکمرانی کند. اگرچه گوگل تلاش‌های فراوانی برای افزایش محبوبیت سیستم عامل Wear OS در بازار کرده، - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلستان استان گلستان - اما نتوانسته به موفقیت چندانی دست پیدا کند.

در حالی که انتظار می‌رود در آینده شرکت‌های بیشتری مانند سامسونگ به سراغ استفاده از سیستم عامل اندروید بروند و برای مثال گلکسی واچ جدید احتمالا با Wear OS وارد بازار می‌شود، ورود مستقیم گوگل به این بازار طبیعی به نظر می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلستان استان گلستان

باید به این موضوع اشاره کنیم که این رندرها - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلستان استان گلستان - رسمی نیستند و با وجود اینکه شایعات به معرفی پیکسل واچ در ماه اکتبر اشاره دارند، شاید در نهایت گوگل چنین محصولی را روانه بازار نکند یا اینکه سال آینده میلادی آن را ببینیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone