تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27319.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

آیا تلاش اپل برای حل مشکل کیبورد مک بوک پرو نتیجه می دهد؟

اوایل این هفته بود که اپل اعلام کرد تغییراتی در مک بوک پروهایش ایجاد کرده. مهمترین آن ها هم بهبودهایی در کیبورد مک بوک پرو بود که چند سالیست برای کاربران مشکل آفرین شده. اپل ...

اوایل این هفته بود که اپل اعلام کرد تغییراتی در مک بوک پروهایش ایجاد کرده. مهمترین آن ها هم بهبودهایی در کیبورد مک بوک پرو بود - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که چند سالیست برای کاربران مشکل آفرین شده. - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اپل گفته این تغییرات مربوط به مواد بکار رفته در مکانیسم پروانه ای این صفحه کلید است که حالا اطلاعات بیشتری درباره اش منتشر شده.

به گفته iFixit اپل از دو ماده جدید در کیبورد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مک بوک پرو استفاده کرده

طبق یافته های iFixit به نظر می رسد اپل واقعا در کیبوردهای جدید از ترکیبات تازه ای استفاده کرده، اما هنوز روشن نیست این اتفاق - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - چطور قرار است از بروز مشکلات مشابه در کیبورد مک بوک پرو جلوگیری کند. این گروه با استفاده از ابزارهای مخصوص متوجه شد اپل حداقل از دو ماده جدید در کیبورد مک بوک پرو سال 2019 استفاده کرده است. به گفته مدیر عامل iFixit جنس ماده قطعه ای که مسئول بالا آوردن کلید پس از فشرده شدن است تغییر کرده. در واقع ماده پوشاننده این قسمت نسبت به مدل 2018 عوض شده و اپل از فلزی متفاوت یا نوعی عایق - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جدید استفاده کرده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - است.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان
سوییچ قدیمی (سمت چپ) در کنار - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سوییچ جدید (سمت راست)

علاوه بر این به نظر می رسد ماده سازنده پوشش سوییچ ها هم عوض شده و در حالی که پوشش نمونه های 2018 - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نیمه شفاف و حالتی سیلیکونی داشت، مدل جدید روشن تر و نرم تر است. بنا بر نتایج آزمایشات هردو این مواد پلیمراند اما - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دومی به وسیله نایلون تقویت شده است.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان

اپل پیش از این هم اعلام کرده بود اکثر کاربران با کیبوردهای جدیدش هیچ مشکلی نداشته اند، اما پس از معرفی سری جدید این صفحه کلیدها در سال 2015، ایرادات مختلفی از دکمه های گیر کرده تا از کار افتادن دکمه اسپیس توسط کاربران گزارش شده اند.

تغییرات کیبورد جدید بسیار جزئی هستند

مدیرعامل iFixit - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - عنوان کرده با توجه به اینکه طراحی اصلی کیبورد مک بوک پرو با مدل های قبلی یکسان است، بعید می داند راهکار اخیر اپل مشکلات - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را حل کند. حالا باید دید کاربرانی که بهای گزافی برای خرید این لپ تاپ می پردازند، چه واکنشی نسبت به این موضوع دارند. اوضاع برای خریداران این دستگاه چند ده میلیون تومانی در داخل کشور هم به مراتب بدتر خواهد بود، چون هیچگونه دسترسی به خدمات اپل ندارند.

اگر شما هم از کاربران مک بوک پروهای جدید اپل هستید و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به چنین مشکلاتی برخورده اید تجربیاتتان را با ما - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone