🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15471.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

حمله هکرها به یک منبع آب شهری در کانزاس آمریکا

حتما فکر می‌کنید چیز مهمی مثل آب آشامیدنی یک شهر یا منطقه باید تا حد خوبی تحت حفاظت باشد، ولی بعد از حمله هکرها در بهمن ماه پارسال به تصفیه‌خانه آب ایالت فلوریدا، این دومین ...

حتما - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر لاهیجان استان گیلان - فکر می‌کنید چیز مهمی مثل آب آشامیدنی یک شهر یا منطقه باید تا حد خوبی تحت حفاظت باشد، - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر لاهیجان استان گیلان - ولی بعد از حمله هکرها در بهمن ماه پارسال به تصفیه‌خانه آب ایالت فلوریدا، این دومین باری است که هکرها توانسته‌اند به‌صورت از راه دور با حمله - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر لاهیجان استان گیلان - سایبری به یکی از منابع آب شهری آمریکا دست - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر لاهیجان استان گیلان - پیدا کنند و جان مردم را به خطر بیندازند.

در حمله قبلی مهاجم توانسته بود سطح ترکیبات شیمیایی آب را تغییر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر لاهیجان استان گیلان - بدهد. حالا وزارت دادگستری آمریکا گزارش داده که جوانی ۲۲ ساله به نام «وایت تراونیچک» (Wyatt Travnichek) به خاطر اقدامی مشابه به منظور - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر لاهیجان استان گیلان - از کار انداختن سیستم تصفیه منبع آب شهرستان «الزوُرت» ایالت کانزاس در ماه مارس ۲۰۱۹ به تهدید جان و سلامتی مردم متهم شده است.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر لاهیجان استان گیلان

بخش مهم این دو پرونده ناتوانی شهرداری‌ها در دفاع از سیستم‌های خود است. آن‌ها دسترسی نرم‌افزارهای کنترل از راه دور را به سیستم‌های خود باز می‌گذارند تا کارمندان بتوانند از راه دور بر سیستم‌ها نظارت کنند. در حقیقت، ظاهرا تراونیچک حتی نیازی به هک سیستم‌ها هم نداشته، چون او کارمند قبلی این مرکز بوده و ماه‌ها پس از جدایی از تصفیه‌خانه الزورت دوباره به سیستم وارد شده و آن را دستکاری کرده است. او حالا - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر لاهیجان استان گیلان - احتمالا به حداکثر ۲۰ سال زندان محکوم می‌شود.

این حمله سایبری خیلی شبیه اتفاقی است که در پرونده ایالت فلوریدا رخ داده بود. در آن ماجرا مرکز تفصیه آب از مدت‌ها قبل از یک رمز قدیمی استفاده می‌کرد و حتی پس از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر لاهیجان استان گیلان - نصب - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر لاهیجان استان گیلان - نرم‌افزار جدید کنترل از راه دور نرم‌افزار قبلی را حذف نکرده بود.

این تجارب به ما نشان می‌دهد که شاید زمان تغییر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر لاهیجان استان گیلان - فرا رسیده است. رئیس جمهور جدید آمریکا در حال حاضر ۲ تریلیون دلار را به برنامه‌های زیرساختی شامل انتقال آب سالم و تعویض لوله‌های سربی اختصاص داده است. ولی انتقال آب سالم به افزایش ایمنی سیستم‌ها هم نیاز دارد. گزارش‌ها حاکی از آن است که در این واقعه آسیبی به شهروندان وارد نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone