تعمیرات یخچال میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30384.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

افزایش قابل‌توجه سرعت شارژ باتری در گلکسی اس ۱‍۰

انتشار خبرهای روزمره پیرامون سری گلکسی اس ۱۰ به امری عادی برای افشاگران و منابع مختلف تبدیل شده و خوشبختانه اغلب آنها از بهینه سازی های قابل توجه در این سری از پرچمدارها حکایت دارند. ...

انتشار خبرهای روزمره پیرامون سری گلکسی اس ۱۰ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به امری عادی برای افشاگران و منابع مختلف تبدیل شده و خوشبختانه اغلب آنها از بهینه سازی های - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - قابل توجه در این سری از پرچمدارها حکایت دارند.

Ice Universe که به انتشار خبرهای درست شهرت دارد، مدعی توسعه فناوری شارژ سریع جدیدی توسط سامسونگ شده است. وی اعداد و ارقام دقیقی را در این باره ذکر نکرده بنابراین نمی توان - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مقایسه دقیقی را با نسل قبل ارائه کرد با این حال تاکید کرده که شارژ ۱۵ واتی فعلی به زودی به تاریخ خواهد پیوست و همین - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نشان دهنده پیشرفت قابل توجه در این زمینه است.

ظاهرا گلکسی اس ۱۰ نخستین موبایل بهره مند از شارژ سریع جدید سامسونگ خواهد بود اما بعدا این فناوری به موبایل های دیگر نیز خواهد آمد.تعمیرات یخچال میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

اخیرا گیفی در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده که نشان دهنده ژست حرکتی جدیدی برای راه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اندازی دوربین سلفی زیر نمایشگر اینفینتی O است. با توجه به تعبیه پنل مشابه در گلکسی اس ۱۰ طبیعتا این ژست حرکتی به پرچمدارهای جدید نیز اضافه خواهند شد.

بر اساس گمانه‌زنی های فعلی گلکسی اس ۱۰ ‍و مدل لایت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دوربین سلفی تک سنسوره خواهند داشت اما این ماژول در نسخه پلاس به سنسور دوگانه مزین می شود. از نظر دوربین اصلی نیز اس ۱۰ لایت میزبان دو سنسور خواهد بود در حالی که بقیه‌ی مدل‌ها از سنسور‌های سه گانه در پنل پشتی خود بهره‌مند خواهند شد.تعمیرات یخچال میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربیخبر دیگری که از طریق سایت موبایل فان منتشر - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شده به عرضه هر سه نسخه گلکسی اس ۱۰ همراه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - با محافظ نمایشگر از پیش نصب شده مربوط می شود. سامسونگ تاکنون هیچ‌کدام از موبایل های خود را با محافظ نمایشگر ارائه نکرده و احتمالا دلیل این تغییر رویه مجهز - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بودن مدل های جدید به - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نمایشگر حفره دار و عدم وجود محافظ برای آنها در بازار مربوط می شود.اخیرا برخی منابع نیز به رزولوشن نمایشگر و ویژگی عکسبرداری در شب گلکسی اس ۱۰ حرف هایی به میان آورده - تعمیرات یخچال میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone