🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  4. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  5. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15472.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

بزرگ‌ترین نینتندو سوییچ جهان با تلویزیون 4K ساخته شد

نینتندو سوییچ به عنوان یک کنسول قابل حمل اندازه خوبی دارد و نینتندو چند وقتی است که روی نسخه بزرگ‌تری از این کنسول کار می‌کند، ولی یوتیوبری به نام «مایکل پیک» تصمیم گرفته که آن ...

نینتندو سوییچ به عنوان یک کنسول قابل حمل اندازه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر داراب استان فارس - خوبی دارد و نینتندو چند وقتی است که روی نسخه بزرگ‌تری از این کنسول کار می‌کند، ولی یوتیوبری به نام - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر داراب استان فارس - «مایکل پیک» تصمیم گرفته که آن را خیلی بزرگ‌تر کند. او - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر داراب استان فارس - حالا دستگاهی ساخته که ۶۵۰ درصد بزرگ‌تر از نسخه فعلی نینتندو سوییچ است. پیک مدعی است کنسول او بزرگ‌ترین نینتندو سوییچ - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر داراب استان فارس - قابل استفاده در دنیاست.

نینتندو سوییچی که پیک ساخته ۷۶ سانتی‌متری ارتفاع و ۱۷۷ سانتی‌متری پهنا - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر داراب استان فارس - دارد. در نتیجه، بدون کش آمدن نمی‌توانید دکمه‌های دو طرف نمایشگر آن را فشار دهید و در این حالت هم کار چندان راحتی نخواهید داشت. البته می‌توانید با کنترلرهای حرفه‌ای هم از این دستگاه استفاده کنید. گفتنی است که وزن این کنسول حالا به ۲۹ کیلوگرم رسیده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر داراب استان فارس - است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر داراب استان فارس

دستگاهی که در - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر داراب استان فارس - تصاویر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر داراب استان فارس - می‌بینید در واقع روی یک تلویزیون 4K LED سوار شده است. دکمه‌ها و جوی‌استیک کنسول از طریق چاپگر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر داراب استان فارس - سه‌بعدی ساخته و با کمک مجموعه‌ای از موتورهای فرمان‌یار دستورات کاربر را از طریق این دکمه‌های غول‌پیکر به نینتندو سوییچ کوچکی که درون این بدنه قرار گرفته منتقل می‌کنند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر داراب استان فارس

مایکل پیک می‌گوید هدف او از این کار ساختن سوییچی بوده که به راحتی نتوانید آن را گم کنید. این یوتیوبر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر داراب استان فارس - اظهار می‌کند: «من واقعا نینتندو سوییچ را دوست دارم. این کنسول کوچک و قابل حمل است، اما به راحتی آن را گم می‌کنید. و این مشکل بزرگی برای من بود. پس تصمیم گرفتم چیزی بسازم که کمی بزرگ‌تر و گم کردنش کمی سخت‌تر باشد.» پیک در نهایت بزرگ‌ترین نینتندو سوییچ دنیا را به «بیمارستان کودکان سنت جود» اهدا می‌کند. اگرچه این دستگاه مهم‌ترین ویژگی سوییچ یعنی حمل‌پذیری را از بین برده، ولی می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و شگفت‌انگیز را از یک کنسول دستی به ارمغان بیاورد.

کنسول فعلی سوییچ نمایشگری ۶.۲ اینچی دارد ولی فعلا - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر داراب استان فارس - مشخص نیست که نسل بعدی این دستگاه چه زمانی معرفی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone