🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  2. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15478.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ کیبورد بی‌سیم جدیدی برای افزایش کارایی DeX معرفی کرد

سامسونگ امروز بی‌سروصدا از کیبورد بی‌سیم جدیدی به نام Smart Keyboard Trio 500 رونمایی کرد. این محصول دستگاهی جمع‌وجور با ظاهری شبیه مجیک کیبورد اپل است که از میانبرهای DeX بهره می‌برد تا کار با ...

سامسونگ امروز بی‌سروصدا - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - از کیبورد بی‌سیم جدیدی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - به نام Smart Keyboard - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - Trio 500 رونمایی کرد. این محصول دستگاهی جمع‌وجور با ظاهری شبیه مجیک کیبورد اپل است که از میانبرهای DeX بهره می‌برد تا کار با محصولات سامسونگ را آسان‌تر کند.

سیستم DeX در سال ۲۰۱۸ همزمان با معرفی گلکسی اس ۸ رونمایی شد و به کاربر اجازه می‌دهد تا از طریق یک رابط پنجره‌ای شکل شبیه کامپیوتر به گوشی‌ها یا تبلت‌های سامسونگ دسترسی داشته باشد. با این حال، علی‌رغم تمام آپدیت‌هایی که هر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - سال برای این سیستم ارائه شده، سامسونگ هنوز نتوانسته - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - آن را مطابق ادعای اولیه‌اش به یک جایگزین واقعی برای تجربه دسکتاپ تبدیل کند. این کیبورد حالا با دکمه‌های مخصوص DeX یک گام به این هدف نزدیک‌تر می‌شود.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم

Smart Keyboard Trio 500 - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - از چند ویژگی جذاب دیگر هم برخوردار است. این کیبورد چند دکمه قابل شخصی‌سازی دارد که می‌توانید آن‌ها را برای اپلیکیشن‌های متداول خود تنظیم کنید. البته برای استفاده از این قابلیت لازم است - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - دستگاهی با - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - پوسته One UI 3.1 از ماه مارس ۲۰۲۱ یا بعدتر داشته باشید.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم

کیبورد جدید سامسونگ می‌تواند به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - حداکثر سه دستگاه وصل شود و با کمک دکمه‌های میانبر بین آن‌ها سوییچ کند. انرژی Smart Keyboard Trio 500 از طریق باتری‌های قلمی تامین می‌شود و از - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - این رو قابل شارژ نیست. این کیبورد با بلوتوث - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - ۵.۰ به دستگاه‌ها وصل می‌شود و مجموعا ۷۸ کلید - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - دارد.

ابعاد این محصول در وب‌سایت سامسونگ ۲۸۰.۴ در ۱۲۷.۴ در ۱۵.۴ میلی‌متر و وزنش ۴۱۲.۳ گرم اعلام شده. کیبورد جدید کره‌ای‌ها در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود که در مدل سفید رنگ برخی از دکمه‌ها - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - سفید و برخی خاکستری است. در مدل مشکی هم رنگ برخی دکمه‌ها نارنجی و برخی خاکستری است.

سامسونگ هنوز قیمت یا تاریخ عرضه این دستگاه را اعلام نکرده اما ممکن است در مراسم بعدی خود در تاریخ ۸ اردیبهشت اطلاعات بیشتری در این باره منتشر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone