🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15480.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

پلیس اسپانیا یک کارگاه تولید سلاح با پرینتر سه بعدی را منهدم کرد [تماشا کنید]

پلیس اسپانیا یک کارگاه تولید غیرقانونی سلاح با استفاده از پرینتر سه بعدی را سال گذشته میلادی نابود کرده و حالا جزئیات آن را منتشر کرده است. این کارگاه مشغول تولید سلاح برای گروه‌های راست ...

پلیس اسپانیا یک کارگاه تولید غیرقانونی سلاح با استفاده از پرینتر سه بعدی را سال گذشته میلادی نابود کرده و حالا جزئیات آن را منتشر کرده است. این کارگاه مشغول تولید سلاح برای گروه‌های - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر رامسر استان مازندران - راست افراطی بود.

پلیس اسپانیا از این ماموریت چندین تصویر و ویدیو منتشر کرده. این کارگاه در جزیره «تنریف» در جزایر قناوری قرار دارد. در این عملیات، پلیس اسپانیا با دفتر خزانه‌داری اسپانیا همکاری داشته است.

این عملیات در تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ (۱۴ سپتامبر ۲۰۲۰) صورت گرفته، اما طی دستور قاضی تا به امروز اطلاعاتی درباره آن منتشر نشده بود و پرونده مخفیانه بود. اما - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر رامسر استان مازندران - حالا پلیس اسپانیا تصمیم گرفته تصاویر و جزئیات این عملیاتش را در اختیار عموم قرار دهد.

به گفته پلیس ملی اسپانیا، تجهیزات پرینتر سه بعدی موجود در این کارگاه می‌توانسته در هر دو دقیقه یک لوله سلاح تولید کند. در کنار چنین - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر رامسر استان مازندران - تجهیزاتی، پلیس به دستورالعمل‌هایی درباره تروریسم، جنگ چریکی و نحوه ساخت مواد منفجره در خانه با استفاده از پرینتر سه بعدی دست پیدا کرده است.

طبق بیانیه پلیس، تیمی از سگ‌های آموزش دیده از تیم بمب «TEDAX» توانسته‌ مواد شیمیایی را شناسایی کند که امکان استفاده از آن‌ها برای ساخت مواد منفجره وجود دارد.

در طی حمله پلیس به این کارگاه، یک نفر دستگیر شده. به گفته مقامات، استفاده از پرینتر سه بعدی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر رامسر استان مازندران - برای ساخت سلاح یک بازار نوظهور و جدید است که می‌تواند قاچاق اسلحه در اروپا را افزایش دهد، البته در گذشته از چنین تفنگ‌هایی برای حملات تروریستی استفاده شده است.

پلیس در گزارش خود به - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر رامسر استان مازندران - حمله تروریستی در اکتبر ۲۰۱۹ در آلمان اشاره - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر رامسر استان مازندران - کرده که - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر رامسر استان مازندران - در آن فرد مهاجم از تفنگ ساخته شده با پرینتر سه بعدی استفاده کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone