🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  2. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  3. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  4. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32012.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گوشی تاشو سامسونگ در تیزر تبلیغاتی جدید [تماشا کنید]

کنگره جهانی موبایل بارسلون از هفته آینده رسما کلید می خورد و انتظار می رود که در این رویداد شاهد رونمایی از گوشی تاشو سامسونگ باشیم که مدت هاست شایعات زیادی در رابطه با آن ...

کنگره جهانی موبایل بارسلون از هفته آینده رسما کلید می خورد و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - انتظار می رود که در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - این رویداد شاهد رونمایی از گوشی تاشو سامسونگ باشیم که مدت هاست شایعات زیادی در رابطه با آن شنیده می - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - شود  و مثلا میدانیم که قیمت احتمالی این محصول ۱۷۰۰ دلار خواهد بود.

در همین رابطه روز گذشته تیزری از گوشی تاشو سامسونگ به دست آمده که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد. این تیزر که در بخش نخست با حروفی به زبان کره ای روی سطحی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - خمیده آغاز می شود در انتها جمله The Future Unfolds یا آینده پیش چشمان شما را برای مخاطب پخش می کند. در این ویدیو همچنین عدد ۱۰ نیز برای مخاطب نمایش داده می شود که احتمالا اشاره ایست - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - به گوشی گلکسی اس ۱۰ و سه نسخه مختلف آن.

این اولین باری نیست که سامسونگ تبلیغاتی به زبان - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - کره ای را برای مراسم رونمایی از موبایل های جدیدش در خارج از آسیا به کار می برد. ماه گذشته و در جریان نمایشگاه پاریس این شرکت بنری تبلیغاتی با مضمون unfolding the - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - future یا گشوده شدن آینده در تاریخ یکم اسفندماه در یکی  از خیابان های پاریس نصب کرد که آن نیز به گوشی تاشو سامسونگ اشاره داشت.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان

اما بد نیست اشاره کنیم که گوشی تاشو سامسونگ نخستین بار در ماه آبان امسال به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - مخاطبان نشان - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - داده شد. در آن دمو، سامسونگ دستگاهی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - را به نمایش گذاشت که از تبلت به موبایل تغییر شکل می داد اما در جریان آن مراسم رونمایی نورهای سالن بسیار کم بود و خود دستگاه نیز درون قاب محافظ قرار داشت و به خوبی نمی شد ظاهر آن را مشاهده کرد. هر آنچه باید درمورد گوشی تاشو سامسونگ بدانیم پیشتر در پستی در جداگانه منتشر شده و برای دریافت اطلاعات بیشتر شاید لازم - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - باشد یک هفته دیگر هم صبر کنیم.

اینکه هفته آینده چه جزئیاتی از گوشی تاشو سامسونگ در اختیارمان قرار میگیرد هنوز مشخص نیست اما دست کم می دانیم که سامسونگ هیجانی وصف ناشدنی برای این مراسم دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone