🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  4. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  5. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32010.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

هواوی به دنبال ساخت عینک واقعیت مجازی با قابلیت اتصال به ساعت هوشمند

چند ماه پیش «ریچارد یو» مدیرعامل هواوی در مصاحبه‌ای با CNBC اعلام کرد که این شرکت در حال تلاش برای تولید یک عینک واقعیت مجازی است که می‌تواند به تلفن‌های هوشمند متصل شود. در حالی ...

چند ماه پیش «ریچارد یو» مدیرعامل هواوی در مصاحبه‌ای با CNBC اعلام کرد که این شرکت در حال تلاش برای تولید یک عینک واقعیت مجازی است که می‌تواند به تلفن‌های هوشمند متصل شود.

در حالی که ریچارد یو از ارائه‌ی جزئیات راجع به این دستگاه خودداری کرد، پتنت جدیدی منتسب به هواوی منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت چینی به دنبال توسعه‌ی عینک‌های واقعیت مجازی است. اما با این تفاوت که باید حتما در کنار یک ساعت هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سنندج استان کردستان

این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سنندج استان کردستان - پتنت توسط هواوی در سازمان مالکیت فکری WIPO ثبت شده و تحت عنوان Eyglass Frame شناخته می‌شود. - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سنندج استان کردستان - در این پتنت عینک واقعیت - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سنندج استان کردستان - مجازی سبک و ارزان قیمت توصیف شده است.

طبق سند ثبت شده، به نظر می‌رسد که این عینک می‌تواند به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سنندج استان کردستان - عنوان هدست واقعیت مجازی مورد استفاده قرار بگیرد. جالب است که شیشه‌های به کار رفته در آن دارای دوربین، نمایشگر و میکروفون نیستند و کاربران باید دارای یک ساعت هوشمند باشند.

این عینک‌ها به یک آینه و آداپتور مجهز شده‌اند. در حالی که آداپتور نزدیک به ساعت هوشمند قرار می‌گیرد، محتویات از طریق ساعت مجازی روی آینه به تصویر کشیده می شود. این عینک از پخش صوتی نیز پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سنندج استان کردستان

در پتنت‌های ثبت شده دو فریم مختلف از عینک به نمایش گذاشته شده که محل قرار گیری ساعت هوشمند در آن‌ها یکسان است. البته تفاوت‌های جزئی را می‌توان در این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر سنندج استان کردستان - دو قاب مشاهده کرد. برای شیشه‌ها می‌توان از شیشه‌های شفاف و نیمه شفاف استفاده کرد.

پیش از آنکه عینک‌های واقعیت مجازی هواوی وارد بازار شوند، این شرکت احتمالا یک ساعت هوشمند دوربین دار را به بازار عرضه خواهد کرد. چرا که در حال حاضر هیچکدام از ساعت‌های هوشمند کنونی هواوی دارای دوربین نیستند.

هنوز مشخص نیست که زمان عرضه‌ی این عینک واقعیت مجازی چه زمانی خواهد بود. اما به نظر می‌رسد که زمان عرضه‌ی آن می‌تواند پایان سال میلادی جاری یا اوایل ۲۰۲۰ باشد. البته نمی‌توان تایید کرد که محصول نهایی شباهتی به عینک‌های ثبت شده در پتنت منتشر شده خواهد داشت یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone