🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32032.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

جایگزین‌هایی برای فورتنایت و پابجی؛ بهترین بازی های بتل رویال موبایل

[مطلب بهترین بازی های بتل رویال اندروید و iOS در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ بروزرسانی شده است] چه می شد اگر ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم به دست یک دیکتاتوری می‌افتاد؟ بتل رویال نام ...
[مطلب بهترین - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بازی های بتل رویال اندروید و iOS در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ بروزرسانی شده است]

چه می شد اگر ژاپن بعد از جنگ - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - جهانی دوم به دست یک دیکتاتوری می‌افتاد؟ بتل رویال نام کتابی است که به این - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سوال پاسخ تلخی می‌دهد. در بخشی از این کتاب آمده که هر از گاهی ۱۵ دانش آموز دبیرستانی دزدیده شده، به نقطه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ای دوردست برده - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می‌شوند و در تکاپو - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برای کشتن یکدیگر می‌افتند.

ساز و کار بازی‌های سبک - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بتل رویال هم همین است. در این عناوین بازیکن‌ها با امکانات کم و برابر کارشان را آغاز کرده و با جستجو در محیطی بزرگ سعی می‌کنند آیتم های بیشتری به دست بیاورند. در پایان هر کس - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که بتواند بقیه را کشته و از این - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - جهنم جان سالم به در ببرد پیروز می‌شود.

در صنعت سینما - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نبردهای بتل رویال را خیلی‌ها با سری فیلم‌های Hunger Games می‌شناسند

بعد از موفقیت‌های عجیب و ناگهانی PlayerUnknown’s Battlegrounds روی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - رایانه‌های شخصی، سبک بتل رویال به یک باره محبوبیت زیادی بین توسعه‌دهندگان پیدا کرد. بازی اولین عنوان بتل رویال پلتفرم‌های خانگی نبود ولی به خاطر المان‌های جذابش توانست موج جدیدی از بازی‌های این سبک را به همراه خودش - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بیاورد.

اسمارت فون‌ها هم - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از این قضیه مستثنی نبودند. با موفقیت‌های PUBG، سازندگان اپلیکیشن‌های موبایل - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دست به کار شدند - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و سعی کردند با ساخت نمونه های مشابه روی تلفن‌های هوشمند سودی به جیب بزنند. به همین بهانه برای - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مطلب پیش رو تصمیم گرفتیم روی همین عناوین دست گذاشته و بهترین بازی‌های سبک بتل رویال موبایل را معرفی کنیم.

PUBG Mobile

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

  • بازی آنلاین است

دو روز پیش پابجی موبایل اولین سالگرد انتشارش را جشن گرفت. عنوانی که در کمتر یک سال به باشگاه صد میلیونی‌های گوگل پلی پیوست و با وجود اینکه هنوز نتوانسته به اندازه نسخه اندروید و iOS فورتنایت درآمدزا ظاهر شود ولی از هر بتل رویال دیگری روی گوشی، بازیکن‌های بیشتری دارد. بازی با محیط‌های بزرگ و پرجزییات‌تر، رنگ‌بندی شفاف‌ و یک Draw Distance عالی (حداکثر فاصله قابل پردازش) همان چیزی است که همیشه از بتل رویال انتظار داریم.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

PUBG MOBILE

سازنده: Tencent Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2400 / - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - 1530 مگابایت زبان:

Rules of Survival

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

  • بازی آنلاین است

اما اگر گوشی‌تان بازی انلاین پابجی را نمی‌کشد، حداقل تا زمان عرضه نسخه جهانی پابجی لایت، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ Rules of Survival بروید. Rules of Survival چند - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ماه قبل از پورت رسمی پابجی منتشر شد و به عنوان یک جایگزین کارش را به خوبی انجام داد. با این حال بعد از انتشار پابجی موبایل و کیفیتی که این بازی توانست از بتل رویال ارائه بدهد، هیاهوی پیرامون Rules of Survival نیز کمتر شد. البته به خاطر تنوع حالت‌های گیم‌پلی، بازی همچنان ارزش تجربه کردن را دارد.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

Rules of Survival

سازنده: Netease قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2200 / 2040 مگابایت زبان:

Fortnite

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

  • بازی آنلاین است

برخلاف دیدگاه بعضی‌ از بازیکن‌ها که فورتنایت را اثری کژوال‌تر از پابجی می‌نامند اما اگر توانایی‌های لازم برای پیروزی در نبردهای فورتنایت بیشتر از پابجی نباشد، کمتر هم نیست. در فورتنایت باید سریع باشید، به‌خوبی تیراندازی کنید و مهم‌تر از - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دو بتوانید از سیستم ساخت و ساز به بهترین حالت ممکن استفاده کنید. ترکیب این سه ویژگی چیزی را به وجود آورده که یاد گرفتنش ساده ولی حرفه‌ای شدنش چالش‌های زیادی دارد.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

Fortnite

سازنده: Epic Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2100 مگابایت زبان:

Creative Destruction

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

  • بازی آنلاین است

دانلود فورتنایت برای اندروید دردسرهای خودش را دارد و بازی برخلاف - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - iOS، روی سیستم عامل گوگل آن‌قدرها بهینه نیست؛ اینجاست که Creative Destruction به کمک طرفداران ساخته اپیک گیمز می‌آید. بازی سیستم - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ساخت‌وساز فورتنایت را به ساده‌ترین شکل ممکن - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به تلفن‌های هوشمند آورده، گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ای دارد و تجربه‌ای پایدارتر ارائه می‌دهد؛ Creative Destruction اگرچه کیفیت فورتنایت را ندارد ولی به‌خاطر عملکرد بهترش در اندروید، گزینه بهتری برای دارندگان دیوایس‌های اندرویدی به‌حساب می‌آید.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

Creative Destruction

سازنده: Yuan Zuo قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1800 / 1420 مگابایت زبان:

Brawl Stars

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

  • بازی آنلاین است

این روزها خیلی از سازندگان به هر روشی که شده می‌خواهند بتل رویال را به عناوین‌شان بیاورند و سوپرسل نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. تصمیمی که البته نتیجه مثبت داشت و بخش بتل رویال براول استارز (Brawl Stars) شاید جذاب‌ترین قسمت بازی باشد. در حالت بتل رویال براول استارز که با نام Showdown در بازی شناخته می‌شود، ده بازیکن در محیطی قرار می‌گیرند و باید سعی کنند بقیه را بکشند. - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در نهایت هر کسی که زنده بماند، برنده مسابقه خواهد - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شد.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

Brawl Stars

سازنده: Supercell قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 185.6 / 78.34 مگابایت زبان:

CrossFire Legends

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

  • بازی آنلاین - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - است

کراس فایر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های غیرموبایلی جهان است و تنسنت با نسخه گوشی کراس فایر لجندز (CrossFire: Legends) برنامه داشت تا این محبوبیت را به تلفن‌های هوشمند هم بکشاند. بازی دو حالت گیم‌پلی مختلف دارد؛ در بخش «بتل رویال» بازی می‌توانید در محیطی بزرگ برای بقا بجنگید و در مود «بازیکن در برابر بازیکن» (PVP) نیز که تا حدودی یاد و خاطره کانتر استرایک را زنده می‌کند، در نقشه‌های کوچک‌تر نبردهایی با سرعت بیشتر را تجربه می‌کنید.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

CrossFire: Legends

سازنده: Tencent - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - Games قیمت: رایگان - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - با پرداخت درون برنامه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1400 / 732.36 مگابایت زبان:

Survival Heroes

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

  • بازی آنلاین است

پابجی موبایل را با - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - وین‌گلوری ترکیب کنید، چیزی که به دست می‌آید Survival Heroes است. بازی شصت بازیکن - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را با امکانات کم و برابر در محیط رها می‌کند و آن‌ها باید با گشت و گذار آیتم های بیشتری به دست بیاورند. در این بین اگر دشمنان بیشتری بکشید، تجربه یا همان لول شخصیت اصلی افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه آن نیز قدرت‌های ویژه اسلحه‌ها قوی‌تر می‌شوند؛ اسلحه‌ها دارای کلاس‌های مختلفی - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بوده و هر کدام سه قدرت متفاوت دارند.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

Survival Heroes

سازنده: Snail Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 715.7 / 492 مگابایت زبان:

Axe.IO

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

  • بازی آفلاین و آنلاین است

AXE.IO وضعیتی شبیه به براول استارز دارد؛ ترکیبی از چند حالت گیم‌پلی که - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در یکی از آن‌ها با قوانینی شبیه به بتل رویال طرف هستیم. در این بخش که در بازی Battleground نام دارد، پنجاه بازیکن باید با یکدیگر بجنگند و در نهایت نفر آخر که بتواند از این مهلکه - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - جان سالم به در ببرد، پیروز میدان خواهد شد. برای نبرد هم کافیست تبرهایی که به دست می‌آورید را - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به سمت دشمنان پرتاب کنید. البته با پیشروی و جستجو می‌توانید از شمشیر و زره نیز کمک بگیرید ولی همچنان تبرها مهمترین نقش را ایفا می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

AXE.IO

سازنده: Crescent - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - Moon Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 288.6 / 75.9 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone