🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  3. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  4. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  5. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31992.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هک ۱۲۷ میلیون حساب کاربری و فروش آن در دارک وب

هکری که قبلا ۶۲۰ میلیون حساب کاربری متعلق به ۱۶ وب سایت سرشناس را منتشر کرده بود این بار ۱۲۷ میلیون اکانت جدید را هک کرده است. [digipullqoute place="left"]قیمت پیشنهادی هکر برای کل داده ها ...

هکری که قبلا ۶۲۰ میلیون حساب کاربری متعلق به ۱۶ وب سایت سرشناس - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - را منتشر کرده بود این بار ۱۲۷ میلیون اکانت جدید را هک کرده است.

قیمت پیشنهادی هکر برای کل داده ها ۱۴.۵ هزار دلار است

داده های به سرقت رفته حالا در دارک وب به فروش گذاشته شده اند. این بازار سیاه اینترنتی که در آن تقریبا همه اقلام ممنوعه به فروش می رسند، از دسترس موتورهای جستجو - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - خارج بوده و وبگردی در آن مستلزم استفاده از روش های خاصی است. البته مشخص نیست که داده توسط خود هکر عرضه شده اند یا اینکه فرد یا گروه دیگری در این بین واسطه فروش شده است.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان

اطلاعات کاربران - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - تقریبا جدید است اما تاریخ برخی از آنها به سال ۲۰۱۷ برمی گردد. این داده ها شامل نام، آدرس ایمیل، پسوردهای درهم، آدرس IP، شماره پاسپورت و دیگر داده های مربوط به حساب کاربری است. سایت های قربانی و تعداد اکانت های به سرقت رفته این هکر عبارتند از :

  • ۱۸ میلیون حساب کاربری از سایت رزرو - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - بلیت و هتل Ixigo
  • ۴۰ میلیون حساب کاربری سایت استریم زنده ویدیو YouNow
  • ۵۷ میلیون رکورد از Houzz
  • ۱.۸ میلیون حساب کاربری Ge.tt
  • ۴ میلیون حساب کاربری از سایت گیمینگ Roll20
  • ۴۵۰ هزار رکورد از سایت رمزارز Coinmama
  • ۵ میلیون حساب کاربری بازی آنلاین چند نفره Stronghold Kingdoms
  • یک میلیون رکورد از سرویس حیوانات خانگی PetFlow

بر اساس فهرستی که هکر ارائه کرده Ixigo و PetFlow برای درهم سازی پسوردها از الگوریتم هشینگ قدیمی و منقضی شده MD5 استفاده کرده اند. هکر بر اساس - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - ارزش داده های به سرقت رفته و سطح درهم سازی هکرها نرخ های متفاوتی را در قالب بیت کوین در نظر گرفته اما با پرداخت ۱۴۵۰۰ دلار می توانید کل مجموعه را داشته باشید.

 

تماشا کنید: هک اسکوتر برقی شیائومی M365 می‌تواند قربانی را به کام مرگ بکشد 

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone