🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32003.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

این کابل USB می تواند گوشی متصل را در معرض حمله از راه دور قرار دهد

یک محقق امنیتی موفق شد یک کابل USB بسازد که می‌توان با استفاده از آن به گوشی‌ها نفوذ کرد. این محقق که Mike Grover نام دارد اسم کابل خود را O.MG گذاشته و بر این ...

یک محقق امنیتی موفق شد یک کابل USB بسازد که می‌توان - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران - با استفاده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران - از آن به گوشی‌ها نفوذ کرد.

این محقق که Mike Grover نام دارد اسم کابل خود را O.MG گذاشته و بر این عقیده است که با استفاده از آن می‌توان از راه دور کنترل گوشی‌های هوشمند را در اختیار گرفت و برخی اعمال کلاه بردارانه را در کامپیوتر یا گوشی‌هایی که از کابل یاد شده استفاده می‌کنند اجرا کرد. کابل به یک کنترلر وای فای مجهز شده که امکان ارسال دستورات از گوشی های دیگر را فراهم می کند.

قربانیان فکر می‌کنند در حال استفاده از یک کابل USB - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران - ساده هستند اما کامپیوتر‌های شخصی آن را به عنوان یک دستگاه خواهند شناخت و فکر می‌کنند یک ماوس یا کیبورد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران - به دستگاه متصل شده است. با همین اتصال دسترسی مهاجمین به سیستم امکان پذیر خواهد شد.

همانطور که می‌دانید کیبورد و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران - ماوس با اتصال به کامپیوتر بلافاصله قابل استفاده خواهند بود. موضوعی که راجع به این کابل هم صادق است و باعث می‌شود که مهاجم بتواند - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران - به سرعت به سیستم نفوذ کند.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران
تصویر تزئینی است

برای نشان دادن این - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران - حمله، Grover کابل مخرب خود را به یک مک بوک متصل کرد و با استفاده از گوشی خود به صورت بی‌سیم به کنترل سیستم عامل مک بوک پرداخت و حتی موفق شد کاربر را به یک وبسایت تقلبی گوگل هدایت کند و از وی بخواهد اطلاعات خود را در آن وارد کند.

محققین یادآور شدند که این نوع حمله روی ویندوز، لینوکس و دستگاه‌هایی که از سیستم عامل iOS استفاده می‌کنند نیز اتفاق خواهد افتاد. تنها کاری که مهاجم نیاز است انجام دهد این است که قربانی را قانع کند تا این کابل را به کامپیوتر خود متصل نماید.

اقداماتی که Mike Grover انجام داد نشان می‌دهد که کاربران نباید از هر کابل USB که - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر نمک آبرود استان مازندران - به دستشان رسید استفاده کنند. به طور کلی به نظر می‌رسد امکان نفوذ به سیستم از طریق کابل USB آنچنان سخت نباشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone