🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  2. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  3. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32016.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

استفاده از کابل نامرغوب برای شارژ گوشی سامسونگ جان کارگر تایلندی را گرفت

کارگر یک کارخانه در تایلند به خاطر استفاده از کابل نامرغوب برای شارژ گوشی سامسونگ جان خود را به علت برق گرفتگی از دست داد. بدن بی جان این کارگر ۲۴ ساله در حالی پیدا ...

کارگر یک کارخانه در تایلند به خاطر استفاده از کابل نامرغوب برای شارژ گوشی سامسونگ جان - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مازندران استان مازندران - خود را به علت برق گرفتگی از دست داد. بدن بی جان این کارگر ۲۴ ساله در حالی پیدا شد که گوشی سامسونگ او با استفاده از یک کابل نامرغوب به شارژ متصل بود و اثرات ناشی از برق گرفتگی و سوختگی روی گوش وی مشهود بود.

به نظر می‌رسد که او در حال شنیدن موسیقی یا صحبت کردن با کسی بود چرا که میکروفون هدفون‌های متصل شده به گوشی روی لب‌هایش قرار داشت. پلیس تایلند بر این عقیده است که برق گرفتگی به خاطر استفاده‌ی همزمان از هدفون و شارژ کردن گوشی اتفاق افتاده است:

ما بر این عقیده‌ایم که رخ دادن اتصال کوتاه باعث مرگ وی شده چرا که در حال گوش دادن به موسیقی یا صحبت از طریق تلفن با شخصی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مازندران استان مازندران - دیگر بود.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مازندران استان مازندران

ماموران معتقدند که کیفیت پایین شارژر مورد استفاده باعث رخ دادن اتصال کوتاه شده است. مامور پرونده ادامه می‌دهد:

بسیاری از افراد که از شارژر‌های متفرقه و نامرغوب استفاده می‌کنند - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مازندران استان مازندران - در خطر برق گرفتگی هستند. بدن قربانی به پزشک قانونی تحویل داده خواهد شد تا دلیل مرگ وی به علت برق گرفتگی تایید شود.

پیش از این بسیاری از شرکت‌ها نسبت به عدم استفاده از شارژر‌های نامرغوب به کاربران خود هشدار داده بودند.

توضیح: تصویر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر مازندران استان مازندران - تزئینی است و مربوط به این حادثه نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone