🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  2. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  4. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32024.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

طرح آزمایشی روسیه برای قطع ارتباط با شبکه جهانی اینترنت

به گزارش خبرگزاری های روسیه، دولت و اپراتورهای اصلی این کشور تصمیم دارند طی یک طرح آزمایشی، ارتباط روسیه را با شبکه جهانی اینترنت قطع کنند. البته این طرح به معنی قطع اینترنت کامل نیست ...

به گزارش خبرگزاری های - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تربت جام استان خراسان - روسیه، دولت و اپراتورهای اصلی این کشور - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تربت جام استان خراسان - تصمیم دارند طی یک طرح آزمایشی، ارتباط روسیه را با شبکه جهانی اینترنت قطع کنند. البته این طرح - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تربت جام استان خراسان - به معنی قطع اینترنت کامل نیست و قرار است یک شبکه اینترانت داخلی توسعه پیدا کند.

علت تصمیم مذکور بررسی بازخورد و دریافت اطلاعات از نتایج اجرای قانونی است - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تربت جام استان خراسان - که سال گذشته در پارلمان روسیه به تصویب رسیده بود. بر اساس این قانون، تأمین کنندگان اینترنت روسیه باید استقلال شبکه این کشور را تضمین کرده و بتوانند در مواقع لزوم (مانند جنگ)، ارتباط اینترنت روسیه را با شبکه جهانی قطع کنند.

علاوه بر امکان قطع ارتباط، اپراتورها باید ابزار فنی لازم - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تربت جام استان خراسان - برای تغییر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تربت جام استان خراسان - مسیر ارتباطات اینترنتی روسیه را فراهم کنند تا در شرایط خاص، مسیرهایی که - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تربت جام استان خراسان - پیش از این ابتدا اطلاعات را به خارج از کشور منتقل - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تربت جام استان خراسان - کرده و سپس وارد می کردند، به یکدیگر متصل شده و ارتباطات را درون روسیه حفظ کنند.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تربت جام استان خراسان

در ضمن تمام ترافیک اینترنتی روسیه باید در مسیرهای قابل رؤیت «Roskomnazor»، سازمان نظارت بر ارتباطات روسیه، قرار گیرد تا محتوای ممنوع فیلتر شده و از حضور مسیرها در شبکه داخلی و عدم خروج - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تربت جام استان خراسان - آنها از کشور اطمینان حاصل گردد.

طرح آزمایشی قطع اینترنت مرتبط با خارج در کارگروه امنیت اطلاعات روسیه با حضور ناتالیا کسپرسکی (هم بنیان گذار مؤسسه امنیت سایبری کسپرسکی) و شرکت های مخابراتی نظیر MegaFon، روس تلکام و MTS، با موافقت تمام حضار به تصویب رسیده و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تربت جام استان خراسان - تنها مسئله مورد اختلاف، روش فنی انجام پروژه است.

جالب است بدانید که دولت روسیه یک نسخه پشتیبان از سامانه نام دامنه یا DNS نیز تهیه کرده تا در شرایط مورد نیاز، به حفظ استقلال اینترنت این کشور کمک کند. این طرح که چند سال پیش کلید خورده، قرار است تا سال 2020 میلادی 95 درصد از مسیرهای اینترنت روسیه را داخلی کند.

طرح آزمایشی روسیه برای قطع ارتباط - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تربت جام استان خراسان - با شبکه جهانی اوایل فروردین اجرایی می شود

لازم به ذکر است که فعالیت روسیه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تربت جام استان خراسان - در زمینه استقلال اینترنت و تشکیل شبکه داخلی، در پاسخ به تهدیدات اعضای ناتو مبنی بر پاسخ قدرتمند به حملات سایبری است که معمولاً به کشور روسیه نسبت داده می شوند. در ضمن ولادیمر پوتین رئیس جمهور - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تربت جام استان خراسان - روسیه نیز تأکید ویژه ای روی طرح اینترنت مستقل داشته و با تقبل هزینه اپراتورها، روند کار را تسریع - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تربت جام استان خراسان - نموده است.

گفتنی است اوایل ماه جاری در ایران، شرکت پرداخت الکترونیک سداد با ارسال نامه ای عنوان کرده بود "کلیه پذیرندگانی که دارای سرور خارج از کشور هستند، - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تربت جام استان خراسان - در تاریخ هفتم بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به مدت دو ساعت سرویس مبتنی بر کارت نخواهند داشت" که این نامه در فضای مجازی کشور با عنوان «رزمایش قطع - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تربت جام استان خراسان - اینترنت» - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر تربت جام استان خراسان - منتشر شد؛ عنوانی که به گفته وزیر ارتباطات "یکی از فجیع‌ترین عباراتی است که برای ضایع‌کردن یک موضوع مهم مثل بررسی تاب‌آوری زیرساخت‌های حیاتی کشور به‌کار برده شده است".

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone