🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  2. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  3. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  4. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  5. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31995.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

توییتر با الگوبرداری از اسنپ چت، قابلیت News Camera را معرفی می‌کند

اگر از کاربران توییتر هستید، احتمال دارد که به زودی یکی از قابلیت‌های آشنای اسنپ چت را در این اپلیکیشن مشاهده کنید. مطابق توییت اخیر جین مانچون وانگ، یکی از محققین حوزه اپلیکیشن‌ شبکه اجتماعی ...

اگر از کاربران توییتر هستید، احتمال دارد که به زودی یکی از قابلیت‌های آشنای اسنپ چت را در این اپلیکیشن مشاهده کنید. مطابق - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - توییت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اخیر جین مانچون وانگ، یکی از محققین حوزه اپلیکیشن‌ شبکه اجتماعی مذکور مشغول توسعه قابلیتی جدیدی است که News Camera نام دارد.

برای دسترسی به News Camera، کافیست در صفحه خانه توییتر به سمت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - چپ سوایپ کرده تا بتوانید کپشن‌هایی مشابه اسنپ چت را به تصاویر، ویدیوها و لایو استریم‌های خود اضافه کنید. به گفته وانگ، ظاهرا پست‌هایی که از طریق News - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - Camera ساخته می‌شوند Moments نام خواهند گرفت و این ویژگی را نباید با قابلیت Moments که اکتبر سال گذشته از توییتر حذف شد اشتباه بگیرید.

گفتنی است که وانگ نخستین کسی نبوده که وجود این قابلیت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در توییتر را کشف کرده است. چندی پیش مت ناوارا، مشاور شبکه‌های اجتماعی نیز نحوه کار ویژگی News Camera در حالت ویدیو را به نمایش مخاطبین - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - خود گذاشته بود.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان

ناوارا همچنین از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ارائه قابلیت‌های جدید دیگری نیز در توییتر خبر داده بود. از جمله آن‌ها می‌توان به حالت تاریک جدید، پیام‌های دایرکت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - رمزنگاری شده، حالت تاریک اتوماتیک و برداشتن دکمه ساخت توییت از روی داک اشاره نمود. همچنین احتمال دارد که در نسخه‌های بعدی سایدبار و نحوه تعامل با تصاویر گیف - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در توییتر نیز دستخوش تغییراتی قرار بگیرند.

یکی از مقامات توییتر در واکنش به اسکرین‌شات‌های منتشر شده اخیر، ضمن تأیید کار روی قابلیت‌های جدید برای این شبکه اجتماعی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در خصوص روند توسعه آن‌ها توضیحاتی ارائه داده است:

تأیید می‌کنم که ما در حال کار روی روش‎های ساده‌تری برای اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها در توییتر هستیم. چیزی که هم‌اکنون در حال تماشای آن هستید، در اواسط مراحل توسعه خود به سر می‌برد بنابراین سخت است که از حالا در مورد شکل و شمایل نهایی آن نظر بدهیم.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که خصوصیات مذکور همگی در مرحله آزمایشی به سر می‌برند و - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مشخص نیست که در نهایت چند مورد از آن‌ها به نسخه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پایدار اپلیکیشن توییتر راه پیدا خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone