🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  2. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  3. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  4. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32022.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات احتمالی گلکسی واچ اکتیو سامسونگ منتشر شد

اطلاعات تازه‌ای در مورد ساعت هوشمند جدید سامسونگ یعنی «گلکسی واچ اکتیو» در فضای مجازی منتشر شده است. بر خلاف گمانه زنی‌های قبلی، به نظر می‌رسد گلکسی واچ اکتیو از نمایشگری ۱.۱ اینچی AMOLED با ...

اطلاعات تازه‌ای در مورد ساعت هوشمند جدید سامسونگ یعنی «گلکسی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - واچ اکتیو» در فضای مجازی منتشر شده است.

بر خلاف گمانه زنی‌های قبلی، به نظر می‌رسد گلکسی واچ اکتیو از نمایشگری ۱.۱ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل بهره خواهد برد که انرژی خود را از یک باتری ۲۳۶ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. نکته عجیب در رابطه با اطلاعات ذکر شده این است که هم ظرفیت باتری و هم اندازه صفحه نمایش این مدل جدید نسبت به گلکسی اسپورت کاهش پیدا - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - کرده است. حتی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - ضخامت این ساعت جدید نسبت به گلکسی اسپورت افزایش پیدا کرده و به ۱۳ میلی‌متر رسیده است.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان

همچنین قرار است گلکسی واچ اکتیو - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - تا عمق ۵۰ متری در مقابل نفوذ آب مقاومت کند. این ساعت هوشمند همراه با شارژر بی سیم عرضه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - خواهد شد. در بخش سخت‌افزاری هم از چیپست دو هسته‌ اگزینوس ۹۱۱۰ همراه با - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - ۴ گیگابایت حافظه داخلی در این دستگاه استفاده شده است. مطابق انتظار ساعت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - هوشمند - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - جدید سامسونگ از بلوتوث ۴.۲ و وای‌فای نیز بهره خواه برد.

در ضمن، چند ویژگی دیگر ساعت‌های هوشمند سامسونگ - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - مانند سنسور ضربان قلب، سنسور استرس خواب، فشار سنج و سنسور گرانش در این دستگاه نیز حضور خواهند داشت. همچنین وجود بلندگو در گلکسی اکتیو واچ تایید شده و بنابراین باید منتظر حضور دستیار صوتی سامسونگ یعنی بیکسبی در این ساعت باشیم.

انتظار می‌رود گلکسی واچ اکتیو در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - کنار گلکسی اس 10 در تاریخ ۱ اسفند به طور رسمی معرفی خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone