🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  5. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37305.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصویری منتسب به موبایل اکسپریا XZ2 کامپکت سونی

موبایل های سری اکسپریا کامپکت سونی همواره در نیمه دوم سال معرفی شده اند، اما امروز تصویری در فضای مجازی منتشر شده که به نظر می رسد نسخه کوچکتر پرچمدار جدید ژاپنی ها را از ...

موبایل های سری اکسپریا کامپکت سونی همواره در نیمه دوم سال معرفی شده اند، - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اما امروز تصویری در فضای مجازی منتشر شده که به نظر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می رسد نسخه کوچکتر پرچمدار جدید ژاپنی ها را از نمای جانبی نشان می دهد. همین مسئله گمانی زنی ها را در خصوص احتمال رونمایی زودتر از موعد اکسپریا XZ2 کامپکت افزایش داده است.

البته نباید از این نکته نیز غافل شد که ظاهراً تلفن هوشمند - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حاضر در این عکس یک نسخه اولیه بوده و محصول نهایی قرار است از لحاظ ظاهری با گجت به تصویر کشیده شده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در عکس زیر متفاوت باشد. این مسئله را شخص منتشر کننده این عکس اعلام نموده است.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

طبق ادعای این - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فرد نسخه اولیه اکسپریا XZ2 کامپکت فاقد جک هدفون بوده و سنسور اثر انگشت آن نیز در بدنه پشتی تعبیه شده است. اگر قرار باشد - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سونی نسخه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کامپکت پرچمدار سال ۲۰۱۸ خود را همزمان با نسخه اصلی آن منتشر کند، می - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بایست تا هفته آینده و رویداد رسمی کمپانی ژاپنی در شهر بارسلون منتظر ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone