🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  2. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37292.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

با موبایل S61 محصول کاترپیلار مجهز به دوربین حرارتی آشنا شوید

کمپانی کاترپیلار به عنوان یکی از مشهورترین برندها در زمینه تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدن کاری، چند سالی هست که رو به تولید موبایل های هوشمند جان سخت با قابلیت های خاص آورده. ...

کمپانی کاترپیلار به عنوان یکی از مشهورترین برندها در زمینه تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - معدن کاری، چند سالی هست که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - رو به تولید موبایل های هوشمند جان سخت با قابلیت های خاص آورده. موبایل S61 یکی دیگر از محصولات خاص این شرکت آمریکایی است که از یک دوربین حرارتی بهره می برد.

این محصول در واقع جایگزین موبایل S60 شده که حدود دو سال قبل راهی بازار - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شده بود. به کمک آن موبایل کاربر قادر بودید تا دمای - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هر چیزی را حداکثر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تا ۱۲۰ درجه سانتی گراد اندازه گیری نمایید. اما حالا دوربین حرارتی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - S61 قادر است تا دمای ۴۰۰ درجه سانتی گراد را با کمک امواج مادون قرمز بسنجد.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

کاربرد دیگر این دوربین - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - حرارتی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نشان دادن تصویری بر مبنای توزیع حرارتی اجسام موجود در میدان دید است که جهت یافتن منبع حرارت های پنهان شده و حتی در مواردی افراد در زیر آوار مانده بسیار پرکاربرد خواهد بود. احتمالاً دوربین مذکور به نوعی دید در شب را نیز برای کاربر خود فراهم آورد.

قابلیت کاملاً جدید و بسیار جالب دیگری که کاترپیلار برای موبایل تازه خود در نظر گرفته، سنسور «VOC» (مخفف Volatile Organic Compound) است که می تواند کیفیت هوای اطراف خود را آنالیز کرده و در قالب دیتاهای عددی به کاربر اطلاع دهد.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

تصور کنید که در یک معدن کار می کنید. یا در یک کارخانه تولید محصولات شیمیایی مشعول به کار هستید. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - یا - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این که به طور کلی در هر مکانی که ممکن است غلظت مواد مضر در هوای آنجا زیاد باشد کار می کنید. در این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - صورت هشدارهای موبایل S61 در مورد کیفیت هوا بسیار به کار شما - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خواهد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آمد.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

کامل کننده ویژگی های منحصر به فرد موبایل هوشمند - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - جدید کاترپیلار نیز برخوداری آن از یک متر لیزری داخلی است که به کمک آن می توان فاصله ها - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را حداکثر تا ۱۰ متر با دقت بالا اندازه گیری کرد. این داده ها را می توان روی عکس های گرفته شده توسط دوربین پشتی موبایل درج نمود.

در خصوص سایر ویژگی های سخت افزاری موبایل جان سخت S61 می شود به بهره مندی آن از پردازنده اسنپدراگون ۶۳۰ ساخت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کوالکام، ۴ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - حافظه داخلی به همراه یک باتری غول پیکر ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و البته یک نمایشگر ۵.۲ اینچی تمام اچ دی اشاره کرد. اندروید 8 - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - غیر دستکاری شده نیز به صورت پیش فرض روی این موبایل نصب خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

به مانند دیگر موبایل های ساخت کاترپیلار، S61 نیز - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - همانند یک تانک جان سخت و البته نفوذ ناپذیر ساخته شده که می تواند از سقوط از فاصله ۱.۸ متری روی یک سطح سیمانی و شیرجه در عمق ۵ متری آب جان سالم به در ببرد.

طراحی اسمارت فون مورد بحث گرچه با پرچمداران امروزی قابل قیاس نیست، اما به طور حتم طرفداران موبایل های جان سخت را کاملاً راضی می کند. تنها نکته ناراحت کننده در این خصوص بیرون زدگی عجیب بالای محل قرارگیری دوربین پشتی است که ظاهراً برای تعیبیه دوربین جدید حرارتی اجتناب ناپذیر بوده است.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

این محصول از نیمه دوم سال جاری میلادی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و با قیمت قابل توجه ۱۱۱۰ دلار راهی بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone