🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  2. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  4. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37303.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

شبکه اجتماعی Uhsupp احتمالا همراه با گلکسی S9 منتشر می شود

اگر اخبار را پیگیری کرده باشید حتما می دانید که سامسونگ در رویداد MWC پیش رو که ششم اسفند ماه در بارسلون برگزار می شود، قصد دارد که از پرچمداران جدیدش گلکسی S9 و S9 ...

اگر اخبار را پیگیری کرده باشید حتما می دانید که سامسونگ در رویداد MWC پیش رو که ششم اسفند ماه در بارسلون برگزار می شود، قصد دارد که از پرچمداران جدیدش گلکسی S9 و S9 پلاس رونمایی به عمل آورد. شنیده ها حاکی از آنند که این دو - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نمک آبرود استان مازندران - اسمارت فون کمتر از یک ماه پس از رونمایی رسمی، برای خرید روانه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نمک آبرود استان مازندران - بازار خواهند شد.

اما همراه با این دو تلفن هوشمند، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نمک آبرود استان مازندران - پیش بینی می شود که سامسونگ - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نمک آبرود استان مازندران - از یک سرویس شبکه اجتماعی جدید به نام Uhsupp هم رونمایی کند. مطابق گزارشات قبلی، به نظر می رسد که نام تجاری Uhsupp هم اکنون در کشورهای اتحادیه اروپا و - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نمک آبرود استان مازندران - کره جنوبی به ثبت رسیده، اما هنوز انتشار این اپلیکیشن در ایالات متحده در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش یکی از منابع نزدیک به سامسونگ، شبکه اجتماعی Uhsupp در تاریخ ۱۹ مارس (۲۸ اسفند ماه) به دست کاربران سامسونگ می رسد، هر چند که بعد از برگزاری MWC احتمالا - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نمک آبرود استان مازندران - به شکل بتا در دسترس کلیه کاربران قرار خواهد گرفت.

Uhsupp یک شبکه اجتماعی مبتنی بر مکان است که صاحبان موبایل های گلکسی به وسیله آن می توانند موقعیت همدیگر روی نقشه را به طور همزمان پیدا کرده و آن - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نمک آبرود استان مازندران - را با هم به اشتراک بگذارند. همچنین این سرویس درست مثل اینستاگرام و تلگرام، قابلیت ارسال و دریافت پیام را نیز دارد.

با این وجود اطلاعات بیشتری در مورد آن هنوز در دسترس نیست و ظاهرا برای این موضوع باید تا برگزاری نمایشگاه MWC بارسلون منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone