تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37323.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اندورید پی نمی‌گذارد اپلیکشین‌ها مخفیانه به دوربین و میکروفون دسترسی پیدا کنند

هنوز اطلاعات زیادی درباره‌ی نسخه‌ بعدی اندروید وجود ندارد. تنها شایعاتی درباره‌ی بهینه‌سازی بریدگی نمایشگر و بلاک شدن API های ذخیره نشده به گوش می‌رسد. با این حال اکنون منبع موثقی از قطع کردن دسترسی ...

هنوز اطلاعات زیادی درباره‌ی نسخه‌ بعدی اندروید وجود ندارد. تنها شایعاتی درباره‌ی بهینه‌سازی بریدگی نمایشگر و بلاک شدن API های ذخیره نشده به گوش می‌رسد. با این حال اکنون منبع موثقی از قطع کردن دسترسی برنامه‌ی پس زمینه به دوربین در اندورید پی خبر می‌دهند.

به گزارش XDA Developers، این نسخه از اندروید برنامه‌های پس زمینه‌ای که قصد دارند در هر زمانی به دوربین دسترسی پیدا - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کنند را یافته و این توانایی را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از آنها می‌گیرد. قابلیت یاد شده می‌تواند کاربرانی که حفظ حریم خصوصی برایشان اهمیت بسیاری دارد را به خوبی راضی کند.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

ایجاد چنین محدودیتی توسط اندروید پی بر اساس شناسه کاربری اپ یا UID صورت می‌گیرد. این UID در واقع مشخصه‌های منحصر به فردی هستند که اندروید به هر اپلیکیشنی که روی تلفن هوشمند نصب می‌شود، اختصاص می‌دهد و این ویژگی به خصوص تا زمان پاک شدن اپ‌ها یکسان می ماند.

گزارش شده که اندورید پی می‌تواند UID‌های غیر فعال  را شناسایی کرده و دسترسی آن اپلیکیشن به دوربین‌ها را قطع کند. در این صورت اگر یک اپلیکیشن غیر فعال - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که در پس زمینه حضور دارد، بخواهد از دوربین استفاده کند، سیستم عامل بلافاصله سعی خواهد کرد تا زمانی که اپ در پس زمینه فعال است با ایجاد خطاهای نرم افزاری زیاد از دسترسی‌اش به دوربین جلوگیری کند.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

پیش - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از این ویژگی Doze نسخه‌های قبلی اندروید، دسترسی اپلیکشین‌های فعال در پس زمینه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را به پردازنده و سرویس‌ شبکه‌‌ محدود می‌کرد. در اندروید اوریو نیز تمام اپلیکیشن ها موظف بودند در صورت استفاده از دوربین، با به نمایش گذاشتن یک اعلان، اتفاق مذکور را به اطلاع کاربر برسانند. به همین منوال قابلیت جدید اندروید پی روند ایجاد محدودیت استفاده از دوربین را به مرحله بعدی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - رسانده و اپلیکیشن‌های پس زمینه را نیز در بر خواهد گرفت.

ویژگی جدید اندروید پی تنها محدود به دوربین‌ها نیست و سیستم عامل جدید گوگل قرار است از دسترسی اپلیکیشن‌های پس زمینه به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - میکروفون نیز جلوگیری کند. بدین صورت تنها اپ‌های فعال اجازه استفاده - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از میکرفون موبایل را خواهند داشت.

ویژگی‌های - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یاد شده می‌تواند راه‌حل مطلوبی برای مقابله با اپلیکیشن‌هایی ارائه دهد که آرام و بی خبر به ضبط ویدیو، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - عکس‌برداری و صدابرداری از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - فعالیت‌های کاربران می‌پردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر عسل نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب خوب هستید؟ شرکت شما بهارستان مهاباد هم اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در بهارستان شهر مهاباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone