تعمیرات یخچال اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37319.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

انتشار جزئیاتی از دوربین دوگانه گلکسی S9 پلاس سامسونگ

به لطف افشاگران، امروز تقریباً دیگر اطلاعات زیادی از پرچمداران بعدی سامسونگ وجود ندارد که پیش از رونمایی رسمی از آنها مطلع نباشیم. در تازه ترین اقدام افشاگر مشهور ایوان بلس علاوه بر انتشار عکس ...

به لطف افشاگران، امروز تقریباً دیگر اطلاعات زیادی از پرچمداران بعدی سامسونگ وجود ندارد که پیش از رونمایی رسمی از آنها مطلع نباشیم. در تازه ترین اقدام افشاگر مشهور ایوان بلس علاوه بر انتشار عکس هایی جدید از موبایل گلکسی S9 پلاس جزئیاتی را نیز در خصوص دوربین دوگانه آن به اشتراک گذاشته است.

پیش از هر چیز باید بدانید که برتری نسخه پلاس پرچمدار امسال سامسونگ نسبت به نسخه معمولی آن تنها در ابعاد نمایشگر نخواهد بود، بلکه این محصول از لحاظ دیگر ویژگی های سخت افزاری نیز نسبت به برادر کوچکتر خود برتری خواهد داشت.

جالب ترین ویژگی هایی که برای ماژول دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی دوربین گلکسی S9 پلاس ذکر شده مربوط به قابلیت تغییر گشادگی لنز آن در محدوده f/1.5 تا f/2.4 است. به خصوص که امکان انتخاب مقدار دلخواه برای کاربر نیز وجود دارد.

لازم به ذکر است که گشادگی لنز ماژول دوم دوربین دوگانه پرچمدار امسال سامسونگ روی عدد f/2.4 قفل شده و - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بیشتر برای زوم کردن روی سوژه ها یا عکس های پرتره کاربرد خواهد داشت.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

با آن که لنز ۸ مگاپیکسلی برای دوربین جلویی موبایل مورد بحث ممکن است برخی را نا امید کند، - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اما سامسونگ برای این بخش نیز قابلیت ثبت ویدیوهای فوق آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم در ثانیه را در نظر گرفته است.

از دیگر ویژگی های جذاب موبایل گلکسی S9 پلاس سامسونگ می توان به بهره مندی آن از اسپیکر استریو AKG و چیپست جدید اگیزنوس 9810 (اسنپدراگون ۸۴۵ در برخی نقاط - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دنیا) اشاره کرد.

اگر به شنیده - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - های قبلی استناد - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کنیم می بایست انتظار عرضه سراسری دو پرچمدار سال ۲۰۱۸ کره ای ها را از روز ۸ مارس داشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone