تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37285.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ همچنان بازیگر اول بازار تلویزیون های بزرگ در جهان است

سامسونگ که یکی از پر طرفدار ترین برندهای تکنولوژی و لوازم خانگی در کشورمان به شمار می رود، به تازگی از سوی دو مؤسسه آماری به عنوان برترین بازیگر بازار تلویزیون های بزرگ در جهان ...

سامسونگ که یکی از پر طرفدار ترین برندهای تکنولوژی و لوازم خانگی در کشورمان به شمار می رود، به تازگی از سوی دو مؤسسه آماری به عنوان برترین بازیگر بازار تلویزیون های بزرگ در جهان معرفی شده. در ادامه می توانید بیانیه خبری این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - کمپانی را در رابطه با بازار جهانی تلویزیون مطالعه کنید.

شرکت سامسونگ - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - اخیرا با دعوت از اهالی رسانه درباره چشم‌انداز تلویزیون‌های جدید خود در بازارهای جهانی و جهت‌گیری‌های تجاری این شرکت در آینده اطلاع‌رسانی کرد. از جمله موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد افزایش سریع تقاضا برای تلویزیون‌هایی با صفحه‌ نمایش‌های بزرگ و کیفیت اولترا اچ‌دی (UHD) و همینطور دستگاه‌هایی بود که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - استفاده از آنها ساده‌تر از همیشه باشد.

تقاضا برای تلویزیون‌های بزرگ با کیفیت UHD

تحقیق شرکت‌های GfK و NPD نشان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - داد درآمد بازارهای جهانی از تلویزیون‌های بزرگتر از ۵۵ اینچ در فاصله ماه‌های ژانویه و آگوست ۲۰۱۷، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - بیش از ۴۰ درصد کل درآمد این بازار را تشکیل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌دهد. از کل فروش تلویزیون در آمریکای شمالی، ۶۰ درصد آن به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - تلویزیون‌های بزرگتر از ۵۵ اینچ و ۳۰ درصد هم به تلویزیون‌های بزرگتر از ۶۰ اینچ تعلق داشت.

در زمینه رزولوشن تصویر تلویزیون هم شاهد حرکت بازار از تصویر FHD به سمت کیفیت UHD تصویر هستیم. بر اساس همان مطالعه در ماه‌های ژانویه تا آگوست ۵۰ درصد از کل درآمد بازار جهانی تلویزیون به تلویزیون‌هایی با کیفیت UHD مربوط است. این نسبت برای بازارهای آمریکای شمالی، اروپا و کره جنوبی بین ۶۰ تا ۷۰ درصد است.

استقبال از تلویزیون‌هایی با کاربرد ساده

در عین حال استقبال مصرف‌کنندگان از تلویزیون‌هایی با کاربرد ساده‌تر هم رو به افزایش است. شرکت سامسونگ اخیرا تحقیقاتی را در بازار تلویزیون آمریکا و آلمان انجام داده و در هر بازار از بیش از ۱۰۰۰ مصرف‌کننده نظرخواهی کرده است که به دنبال خرید یک تلویزیون جدید بوده‌اند. نتایج نشان - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌دهد که به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - ترتیب ۲۳ درصد و ۱۵ درصد از پاسخ‌دهندگان در بازارهای آمریکا و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - آلمان، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - اولین نکته منفی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - موردنظر خود را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - پیچیدگی سیم‌کشی‌های تلویزیون اعلام کردند. شرکت کنندگان در این تحقیق همچنین به سختی اتصال دستگاه‌های جانبی به تلویزیون، تایپ روی صفحه آن و یا مرور صفحات در تلویزیون‌های هوشمند اشاره می‌کردند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران

معرفی محصولاتی متناسب با روندهای جهانی

سامسونگ نیز متناسب با همین روندها همچنان به تقویت جایگاه خود به عنوان رهبر بازار جهانی تلویزیون ادامه می‌دهد. تحقیقات شرکت‌های GfK و NPD نشان داد بین ماه‌های ژانویه تا آگوست ۲۰۱۷، شرکت سامسونگ بازیگر اول این بازار بوده و ۳۴ درصد کل درآمد بازار جهانی تلویزیون را به خود اختصاص داد. این درآمد حتی از مجموع درآمد رتبه‌های دوم و سوم این بازار هم بیشتر است. سامسونگ همچنین توانست ۴۲ درصد فروش تلویزیون‌های بزرگ، یعنی ۶۰ اینچ و بزرگتر و همینطور ۳۸ درصد بازار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - تلویزیون‌های - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - UHD را به خود اختصاص دهد. بر اساس قیمت تلویزیون‌، باز هم شرکت سامسونگ با در اختیار داشتن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - ۴۴ درصد بازار تلویزیون‌های بیش از ۱۵۰۰ دلار و ۳۷ درصد بازار تلویزیون‌های بالای ۲۵۰۰ دلار، پیشتاز این عرصه است.

شرکت سامسونگ راهبرد خود در این عرصه با - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - هدف عرضه بیشترین گزینه‌های ممکن از تلویزیون‌های بزرگ مثل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - تلویزیون‌های QLED و پرمیوم UHD در اندازه‌های ۶۵، ۷۵، ۸۲ و ۸۸ اینچ طراحی کرده که تمامی این تلویزیون‌ها گزینه‌های منحنی و تخت را هم خواهند داشت. تجهیزات جانبی تلویزیون‌های سامسونگ هم بازخورد خوبی از سوی مصرف‌کنندگان داشت که از جمله آنها می‌توان به راه‌حل ما - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - برای رهایی از بهم‌ریختگی و شلوغی کابل‌های متصل به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - تلویزیون، اتصال نامریی، شناسایی خودکار و تک‌کنترل برای دسترسی به انواع کارکردهای تلویزیون اشاره - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - کرد.

معاون ارشد بخش نمایشگرهای سامسونگ - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌گوید «با توجه به افزایش قابل توجه فروش تلویزیون‌های QLED در نیمه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - دوم امسال، هیچ شکی وجود ندارد که موقعیت سامسونگ به عنوان بازیگر اصلی بازار تلویزیون‌های پرمیوم، همچنان رو به رشد است».

او افزود «سامسونگ همچنان به رهبری روندهای اصلی بازار جهانی تلویزیون متناسب با راهبرد تجاری خود ادامه خواهد داد تا بتواند نیازهای تمامی کاربران جهان را برآورده کند که با سرعتی زیاد در حال تغییر است».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone